Gå til innhold

Vampyr-MMO i 2010? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gammelt nytt, men bra nytt. Spillet blir nok bra så det holder, men jeg håper communityet blir bra. Dessverre er det svært få av MMO'ene jeg har prøvd som hadde et bra community. LotRO, Vanguard og EverQuest 2 hadde svært bra community, og WoW var ikke så verst en stund. City og Heroes/Villains, Guild Wars, Cabal Online, Tabula Rasa, Age of Conan, Warhammer Online, Sword of the new world, Lineage 2, Dungeons & Dragons Online etc derimot...

Lenke til kommentar

Spillet har en meget stor mulighet til å bli bra. Ikke bare er det utgiverne til EVE som lager greia, men det er også basert å det kuleste RP universet jeg noen gang har vært borti. Har også muligheten til å bli veldig dårlig, men de har iallefall allerede fått seg en spiller:). Lurer veldig på om det er basert på gamle WOD eller det nye. Håper også at man begynner som menneske og vil få muligheten til å utvikle seg til en av de andre "rasene". Virker kult, lykke til CCP.

Lenke til kommentar

ToreaWHORE amirite.

 

Utgivelse til neste år - jaja, er vel kanskje gått litt lei av WoTLK til da. Og det blir vel noen utsettelser også, i god sjangertradisjon. Jeg tillater meg likevel å være forsiktig optimistisk til dette her.

 

Eneste bekymringen jeg har er de horder av Twilight-lesende tenåringsjenter som kanskje kommer til å befolke serverne. Vampires are the new black, osv.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

World of Darkness er ett alternativt speilbilde av vår egen verden. Mørkere, mer dyster, der vampyrer, varulver, spøkeser, magikere og mytiske vesener eksisterer.

 

Begynte med Vampire the masquerade RPG og så kom werewolf the apocalypse...så kom de andre delene. Alt laget av White-Wolf studios.

 

WOD er da samlebetegnelsen på universet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...