Gå til innhold

Førsteinntrykk: Skate 2 (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Noen som vet om det er splitscreen på spillet ?

Nå har jeg ikke undersøkt mye, men et par plasser (f.eks IGN) blir det sagt at det ikke er det.

 

Begynner å bli lei av at så mange nye spill kun har Live som multiplayer. Xboxen min har blitt lite brukt i det siste. Før gikk det mye i Doa4, FN3 og andre slike spill, jeg har også hatt mye moro med coop splitscreen på Halo 3, Geow2 og lignende spill. Å sitte alene å spille er ikke noe gøy. :(

Lenke til kommentar

Eg hadde det mykje moro med det første spelet. Men dessverre fekk eg aldri heilt tak på kontrollane og la derfor frå meg spelet alt for tidleg. Uansett ser eg fram til dette spelet. Demoen skal i alle fall testast grundig.

 

Det eg er mest uroleg for med Skate 2 er at alle dei nye hindringane (fleire vakter, klemmer på rekkverk ol.) skal stele for mykje fokus frå skatinga. Særleg på lengre sikt frykter eg at dette kan bli eit irritasjonsmoment. Har du nokon innspel i forhold til dette, mcgroven?

Lenke til kommentar
Huff hadde håpet på bedre grafikk. Spillet lider av å være multiplattform. PS3 klarer så mye mer enn dette.

 

Hør hør, trollet har talt! Playstation 3 klarer nok Gears of war 2 grafikk og men hvor er spillene? Spar oss for idiotien din. Det enkleste er ofte det beste burde nok vært slagordet til microsoft ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...