Gå til innhold

Selg dine gamle MP3-låter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og man beholder musikken etterpå? Jøss, slipper å kopiere musikken sjøl, det er jo flott! Og med en dugelig CD-samling og et rippeprogram, MAN KAN JO BLI RIK!!!! Og sammen med LP-samlinga hvor man bare stapper en phono/jack-adapter i mikrofonporten på PC'n og tar opp, enda noen laken i banken! *peiler inn på en proxyserver og begynner å kopiere*

Lenke til kommentar

Fra artikkelen:

Det faktum at man beholder sangen etter man har solgt den gjør også hele konseptet ganske spekulativt.

Her ligger vel noe av problemet med dagens lovgivning.

 

Dette kan jo sidestilles med at man oppnår en sang før man har kjøpt den. Jeg ser allikevel ikke på dette som et problem for denne bedriften da dagens tilgang på ulovlig materiale uansett forutsetter såkalt "samvittighet" (AKA skinnhelligdom)

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke vi skal tenke på dette som en måte å bli rik på, heller ikke på dette som en veldig dum ide...

 

Dette er akkurat det vi trenger med tanke på digital media rettigheter. Flere synsvinkler på saken. Slik plateselskapene framstiller internett og musikk så er vi alle tyver osv. eller at all nedlasting er ulovelig. (Downloading is illegal...)

 

Jeg tenker ofte på torrent trackere o.l. som digre bibliotek. :)

Endret av MMDE
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...