Gå til innhold

Football Manager-anmeldelse på vent (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette og flere andre småfeil skal fikses i en oppdatering som blir tilgjengelig fredag. Vi vil gjerne vurdere spillet med denne oppdateringen, før vi forteller dere hva vi synes.

..

På den måten anmelder vi det samme spillet dere finner i butikk – ikke det som faktisk er en uferdig utgave.

Nå må dere bestemme dere. Anmelde den man får i butikk, eller med patch? Anmelder dere den med oppdatering er det jo ikke det man får i butikken, som dere skriver.

 

Synes FM09 bør testes uten noen form for patcher i det hele tatt.

 

FM-lanseringene er som Vista hvert år.. Jeg begynner å bli særdeles lei, og de bør få kritikk for dette.

Lenke til kommentar

Endret teksten litt, for å gjøre den klarere.

 

Vi vil anmelde det spillet majoriteten vil sitte med på lanseringsdatoen, og det er den oppdaterte versjonen (patches automatisk via Steam).

 

Det er bare tull å overse en slik oppdatering når den faktisk kommer på lanseringsdatoen, da synes jeg vi bør ha den med i en anmeldelse.

 

Dette gjøres for å gi dere lesere et så riktig bilde av spillet som mulig, ikke for å føre noen bak lyset.

Lenke til kommentar

Synes det er bra dere venter til etter patchen da jeg ikke ser poenget i å teste en version som har mangler som allerede er fikset. Ville selvsagt heller hatt en bug fri release men når det engang er sånn at det er ting som ikke virker som det skal synes jeg det i hvertfall er flott at utvikleren fikser det så fort som de har gjort her.

Lenke til kommentar

Tenkte ikke over det med Steam. Det at vi nå får patcher automatisk innstallert gjør hele problemet litt bedre, men det er fortsatt ikke akseptabelt at de år etter år tabber seg ut ved lansering.

 

Den største feilen nå, altså skadeproblemet, er jo langt ifra første gang vi opplever.

 

Med mer sømløs patching håper jeg også de blir flinkere på at bug'er fjernes i savegames opprettet før patching.

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt litt på dette med den kjipe buggen med alle skadene. Jeg tror de har gjort dette med vilje for at ingen skal gidde laste ned piratkopi og spille en uke før release. De var kjapt ute etter at demoen kom og sa at det kommer en patch. Jeg har spilt demoen og gadd rett å slett ikke å spille på grunn av alle skadene. Når da patchen kommer på release så er det kanskje lettere å kjøpe spillet enn å laste det ned.

Jeg skal laste ned lovlig fra Steam:)

Lenke til kommentar

Har også hørt at de har lagt opp til denne patchen?

Er nok ikke tilfeldig at denne skade-buggen blir fikset på release dagen, de hadde neppe klart å overse en såpass irriterende faktor under BETA-fasen så dette er nok ganske så planlagt fra Sports Interactive sin side :)

 

Liker denne metoden bedre enn SecuRom for å si det sånn :p

Lenke til kommentar

Man skal ikke anmelde et spill med patch. Og det spiller ingen rolle om det kommer ut samme dagen. Det er fortsatt folk som ikke bruker internet eller patcher et spill.

Og ja...man kan fortsatt lese anmeldelser online selv om man ikke har internett hjemme.

Et spill bør anmeldes ut i fra boks. Det er det kunden kjøper og betaler for.

Dette har blitt en forbanna irriterendes praksis. Man rusher ut spill før de er ferdig og patcher de senere og da gjerne kun nødvendige bugs...resten driter de i. De fleste spill i dag opplever kun to patcher før de blir dumpa. og jeg sa IKKE ALLE spill. Dette er en generell holdning som har mer eller mindre blitt akseptert av spillkåte nymfomaner som helst ville kjøpt spillet for 2 uker sia.

 

En annen ting...patcher blir cracka kort tid etter de er lagt ut. Pointless om utviklerne skal legge inn bugs i et produkt som skal være ferdig i et forsøk på å stoppe piratkopiering. Dette blir allerede gjort i flere av de siste "Copyprotections" som Tages og Securom. Sacred 2 er et spill som benytter seg av dette. Man får spilt spillet, men det er bugs som kicker inn ved blandt annet lvl 13 og lvl 25 der xp går over til 1 poeng pr kill m.m. Dette fungerer omtrent som FADE som ble benyttet i Operation Flashpoint der gunnerne ble helt usynket og en drøss med andre finurlige feil.

Lenke til kommentar
Noen som vet om den norske ligaen blir utvidet før spillet slippes? Eller om de fikser det ganske usannsynlige fenomenet at nesten 50 prosent av alle spisser som blir generert på spillet er over 1.90?

 

Norske vikinger vettu xD

 

Ja den siste der gjelder jo ikke bare for norske spillere da :p

Lenke til kommentar

FM2009 landet just i postkassen min, jeg får se om jeg finner en patch. Ble nødt å installere det utenom steam fordi jeg i min pure ungdom lot steam legge inn sine saker på den delen av HDen jeg bruker til windows og så videre, og det begynner å bli litt lite plass der. Fant ikke ut hvor jeg kunne skifte det hele slik at Steam lastet ned sine ting på en annen partisjon.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...