Gå til innhold

Bli hip-hop-DJ (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel det, men er vel som med mye annet, folk har noen merker de liker og noen de ikke liker.

 

Selv klarer jeg ikke helt se hvordan Numark skulle klare å lage et dårligere "scratch deck" til et slikt spill enn noen andre. Litt skeptisk til hvor kult dette spillet blir. Noe av det morsomme med spill som Guitar Hero og Rock Band er for min del rocke-faktoren. Man må gjerne stå oppreist eller utfolde seg litt fysisk, og lever seg godt inn.

Lenke til kommentar
De lager et spill av en aktivitet hvor det som oftest kun er aktivitet i båsen i overgangen mellom låtene? Jeg holder meg til Virtual DJ(evt. Traktor) hvor du faktisk ER DJ, ikke bare later som.

Hihi, man later ikke som i Virtual DJ eller? :!:

 

Og her skal de bruke hip-hop, der er det litt flere muligheter til å leke seg under hele mixen.

De kunne også hatt med scouse, da dette også er en stil man kan leke seg mye med!

Lenke til kommentar

Tildels enig, bruker man midi-kontrollere er blir dette noe litt annet, det er et bra verktøy!

 

Men uansett, skal man kalle seg dj burde man beherske cd/vinyl, da det ofte er stor forskjell fra en kontroller til cd-spiller og mixebord.

DJ = Disc Jokey, altså en kar som snurrer disker. Så det ligger vel i ordets betydning at man burde beherske dette.

Lenke til kommentar
Tildels enig, bruker man midi-kontrollere er blir dette noe litt annet, det er et bra verktøy!

 

Men uansett, skal man kalle seg dj burde man beherske cd/vinyl, da det ofte er stor forskjell fra en kontroller til cd-spiller og mixebord.

DJ = Disc Jokey, altså en kar som snurrer disker. Så det ligger vel i ordets betydning at man burde beherske dette.

Man trenger ikke å snurre på disker for å kalles DJ nå lenger :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...