Gå til innhold

Nvidia svir seg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nvidia blir saksøkt etter at det hevdes at de visste om overopphetningsproblemene allerede i 2007.

 

 

 

Les mer

 

Hmm, har nå hatt HP pavilion 9266ea med 7600 GO inne til reparasjon 2 ganger der grafikk kortet har konka. TYdelig at dette problemet gjelder flere av arkitekturene.

 

Hele hovedkortet ble skifta for å få maskinen oppe å gå igjen. :)

 

Blir dyrt dette.

 

Doofusman

Lenke til kommentar

The Inquirer skal ha takk og ros i fra oss forbrukere for meget bra sak på de og et kritisk syn. Er mangen som sier den siden er useriøs, det er jeg ikke enig i litt engang. De stiller kritiske spørsmål ved det meste og slikt fører verden fram. Uten å bli sensurert av en moderator som ikke har jobb irl og sitter 18 timer dagen framforbi pcen og trykker F5. ;)

Lenke til kommentar
The Inquirer skal ha takk og ros i fra oss forbrukere for meget bra sak på de og et kritisk syn. Er mangen som sier den siden er useriøs, det er jeg ikke enig i litt engang. De stiller kritiske spørsmål ved det meste og slikt fører verden fram.

Err.. Du vet at The Inquirer HATER NVIDIA og ELSKER ATI ikke sant? If not; read some more.

Lenke til kommentar
The Inquirer skal ha takk og ros i fra oss forbrukere for meget bra sak på de og et kritisk syn. Er mangen som sier den siden er useriøs, det er jeg ikke enig i litt engang. De stiller kritiske spørsmål ved det meste og slikt fører verden fram.

Err.. Du vet at The Inquirer HATER NVIDIA og ELSKER ATI ikke sant? If not; read some more.

 

Anbefaler at du bruker det som står på skuldrene dine. Og leser selv.

 

http://www.theinquirer.net/gb/inquirer/new.../ati-3870s-fail

 

Litt sitat til deg siden du er ignorant nok til å spytte ut svada uten å åpne siden deres engang.

 

EVERY TIME WE write something about Nvidia's woeful reliability record and honest communications, the fanbios come out of the woodwork and ask "what about the bad ATI cards?" We have spent months looking for such beasts, and eventually found out the source of those whispers.

 

Anbefaler at du ikke utaler deg om ting du ikke vet om. Lukter fanboi her, hvis du er ein sån får du nok ikke flere svar i fra meg pga sånne typer folk sløser jeg ikke tiden på irl eller online.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...