Gå til innhold

Selger Iphone uten abonnement


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man er rimelig lite intelligent hvis man bruker 7200 kr på en telefon.

Spesiellt når den kan opplåses til nesten halve prisen, selv om 4200 kr allikevel er hårreisende mye for en telefon uansett hvordan man snur og vender på det.

Nå vet man jo at det koster å være idiot, men trist likevel at folk tjener såpass grovt på andres idioti.

Lenke til kommentar
Når telefonen er låst opp, kan du bruke hva som helst. Det er poenget med å låse den opp!

 

7200kr for noe man kan få for 4200kr like lett er svindel.

 

 

Det er vel ikke svindel så lenge folk er klar over det... Så enten har folk for mye penger eller så er de bare tykk i hodet. Men det er jo langt fra svindel. Om du hadde kjøpt en pakke tyggis for 5 kroner og solgt den til noen for 1000,- så hadde det fremdeles ikke vært svindel. Hadde du derimot sagt det var en mobil og send noen en tyggispakke hadde det vært svindel. :thumbup:

 

Ellers kjenner jeg ikke til betingelsene til telia på iPhone, men det er mulig de ligger høyere i pris en Netcom, og har andre betingelser på opplåsing.

Lenke til kommentar

Hvis folk absolutt vil ha en Iphone og er villige til å betale så mye, er det vel deres problem. Og hvis man absolutt skal ha en slik telefon og er "uinformert" angående priser osv så er det faktisk kun den idioten selv sin feil.

 

Det å informere seg om pris, tilgjengelighet, rabatter, etc, i forhold til et produkt man vil kjøpe er common sense. Å ikke gjøre det betyr ikke at firma som selger det til absurde priser er svindlere. I så fall er alle auksjonshus og fotballspillere svindlere fordi priser er for høy. :)

Lenke til kommentar
Kjøp heller en CECT T32, Iphone med MMS til 1/4 av prisen (på ebay) :)
Det er jo Windows Mobile i som har kopiert Apples design.

Da kan man like gjerne kjøpe seg HTC Diamond.

 

Ellers kjenner jeg ikke til betingelsene til telia på iPhone, men det er mulig de ligger høyere i pris en Netcom, og har andre betingelser på opplåsing.
Det står jo i artikkelen at de får mobiltelefonene fra NetCom i Norge. Endret av BeachDumb
Lenke til kommentar
Kjøp heller en CECT T32, Iphone med MMS til 1/4 av prisen (på ebay) :)
Det er jo Windows Mobile i som har kopiert Apples design.

Da kan man like gjerne kjøpe seg HTC Diamond.

 

 

Fremdeles halvpris av en HTC Diamond. Forskjellen er vel at HTC Diamond har bedre kamera.

 

Synes at 3000kr+ for en mobil er for mye Når du nærmer deg priser som 7-8000 blir det for drøyt, ville ledd meg i hjel om en venn av meg hadde kjøpt en slik en fra sverige iallfall.

Lenke til kommentar
Ellers kjenner jeg ikke til betingelsene til telia på iPhone, men det er mulig de ligger høyere i pris en Netcom, og har andre betingelser på opplåsing.
Det står jo i artikkelen at de får mobiltelefonene fra NetCom i Norge.

 

Jeg vet godt hvor disse iPhonene kommer fra.... Det står heller ikke i artikkelen at de får mobilene fra NetCom. Hvor ser du isåfall det? :whistle:

 

Men poenget mitt var at Telia kanskje har høyere pris på iPhonen og avtalebrudd en det NetCom har. Kanskje de ikke har samme mulighet heller. og det hadde vel også vært ugunstig for Tele2 å handle fra Telia.

Lenke til kommentar
Ellers kjenner jeg ikke til betingelsene til telia på iPhone, men det er mulig de ligger høyere i pris en Netcom, og har andre betingelser på opplåsing.
Det står jo i artikkelen at de får mobiltelefonene fra NetCom i Norge.

 

Jeg vet godt hvor disse iPhonene kommer fra.... Det står heller ikke i artikkelen at de får mobilene fra NetCom. Hvor ser du isåfall det? :whistle:

 

Men poenget mitt var at Telia kanskje har høyere pris på iPhonen og avtalebrudd en det NetCom har. Kanskje de ikke har samme mulighet heller. og det hadde vel også vært ugunstig for Tele2 å handle fra Telia.

 

Ja, det står at telefonene er fra NetCom i Norge. I fjerde avsnitt står det:

Telefoner fra Norge.

"Telefonene importerer den svenske butikken fra Norge. Det er altså snakk om NetCom-låste telefoner".

Endret av unison
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...