Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.


Anbefalte innlegg

Ser det er endel quiz tråder her jeg ikke klarer å svare i. derfor lager jeg en Mac Gyver qiuz tråd. Velger å tro at ingen har vært før meg.

 

macgyverga6.jpg

 

Regler:

 

-Riktig svar lager nytt spørsmål

 

-Han som lagde spørsmålet skal bekrefte riktig svar eller ei.

 

-Spørsmålene bør helst være spørsmål man ikke kan søke opp på internett.

 

-Ingen hint eller aktivitet i løpet av 2 dager/48 timer står alle fritt til å lage et nytt spørmål for å holde liv i tråden.

 

-Hjelpemidler som båndopptaker/DVD spiller og internett og andre kilder skal ikke benyttes før det er gått 24 timer fra spørsmålet ble skrevet.

 

 

Vi starter enkelt, hva er hele navnet til MacGyver?

Endret av bruno99
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-EIV2CS

1. du trenger mer regler, det gidder ikkje jeg lage, for jeg skal legge meg, hent noen fra andre quizzer.

2. Nytt spm:

Hvordan kommer Macgyver seg ut ifra vekterne på flyplassen i Bulgaria? Han var forøvrig der med Penny Parker.

Lenke til kommentar

De lager hull i en nettingarmert gipsvegg, hekter en macgyverisert kleshenger til bagasjebåndet som går på andre siden av veggen. Dermed rives veggen, og de kjører ut blant kofferter på bagasjebåndet, og MacG komer med ei blødme om "tourist class" til noen passasjerer som venter på kofferten sin.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
De lager hull i en nettingarmert gipsvegg, hekter en macgyverisert kleshenger til bagasjebåndet som går på andre siden av veggen. Dermed rives veggen, og de kjører ut blant kofferter på bagasjebåndet, og MacG komer med ei blødme om "tourist class" til noen passasjerer som venter på kofferten sin.
Right as can be.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Har en følelse av at det var denne damen som var på rømmen etter mord, og spurde om Macgyver ville låne såpen hennes mens hun badet. Når jeg tenker litt på det så ligna øynene hennes på Jenna Jameson. Mest sansynlig ikke..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...