Gå til innhold

Far Cry 3 blir i Afrika (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De vet hva Far Cry 3 skal handle om, men å komme med en dato på Far Cry 2 er vel for mye å forlange. Vil ha en dato og telle ned til ;) Gleder meg så det kribler i magen, det spillet blir dødsrått! Map Editoren alene er sinnsyk :dribble:

 

Når det kommer til karakterer hos spill sider har det vært en aldri så liten inflasjon. Karakteren sier ikke lenger så mye om spillets kvalitet, det er mange journalister som går i "hype" fella og er blendet av forventninger når de skal gi karakterer. Jeg likte GTA IV jeg også, men kom an, det er ikke feil fritt, ergo fortjener det ikke en 10'er. Samme med Crysis, (var rå digg spill så lenge man bare møtte NK tropper...) det var ikke akkurat veldig nyskapende, men hadde rå grafikk.

 

Kanskje man burde vurdere om man skal begynne å gi prosent eller noe slikt istedet? Da blir det så å si umulig å få full pott, men man kan gi ganske høyt og fortsatt trekke noe når man finner feil. GTA IV (95% f.eks. selv om jeg mener det er mer ett 90% spill)

 

"flamesuit on" :tease:

Lenke til kommentar
En av grunnene til at Ubisoft ønsker å fortsette i Afrika har med budsjett og utviklingstid å gjøre. Far Cry 2 har tatt svært lang tid å lage, og hvis utviklerne holder seg i Afrika vil de på den måten kunne sikre at et nytt spill i serien kommer raskere.

 

Med andre ord, de ønsker å gjenbruke 3d-modeller og art assets for å spare penger?

Lenke til kommentar
En av grunnene til at Ubisoft ønsker å fortsette i Afrika har med budsjett og utviklingstid å gjøre. Far Cry 2 har tatt svært lang tid å lage, og hvis utviklerne holder seg i Afrika vil de på den måten kunne sikre at et nytt spill i serien kommer raskere.

 

Med andre ord, de ønsker å gjenbruke 3d-modeller og art assets for å spare penger?

Ja, det er nok grunnen. Kanskje de endrer litt på ting og legger til noe nytt, men jeg fikk en følelse av at de kan komme til å bli veldig likt toeren visuelt sett.

Lenke til kommentar

Da håper jeg de tar med ville dyr i Farcry 3. Man trenger ikke å kunne skyte de, (selv om det hadde vært mest autentisk) men man må kunne bli angrepet av løver o.l. Iflg en utvikler jeg snakket tok de ikke med ville dyr siden det ville ødelagt flyten og tatt bort fokuset fra det spillet handler om (å skyte og drepe?. Jeg forsto poenget hans, men jeg mener nå at det kunne gjort opplevelsen enda bedre.

Lenke til kommentar
Crysis fikk 9.

 

Og det fortjente det.

 

 

Hahaha. Hahahah :!: Mener ikke å være frekk, men det spillet fortjener i mine øyne en sekser. Er så langt ifra kvalitetsspill som HL og Halo at det er trist.

 

Nei, håper Farcry blir mer som enern :D (ikke at det er så usannsynlig, dette er jo faktisk Far Cry.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Fatter ikke hvordan en Halo-fan kan hate Crysis. Det er jo hovedsakelig de "GAMES ARE ART!" anti-fps tardsene som whiner over at Crysis har for dårlig historie og uinterresant gameplay. Gameplayet i Crysis (pre-aliens) er langt mer interessant enn i Half Life 2, det HL2 scorer på er historien og at alt er så sykt bra gjennomført. Samme med Halo egentlig, selv om multiplayeren er dritartig.

 

HL2 og Halo spiller jeg fordi kampanjen og historien er så bra gjennomført, Crysis spiller jeg for å drepe! :new_woot:

Lenke til kommentar

hehe skjønner ikke at det går ann å nevne Halo og HL i samme setning som crysis engang... er ikke engang i samme liga..... Blir som å sammenligne warcraft 2 og supreme commander. Når det gjelder kunstig inteligens og grafikk banker Crysis bem ned i støvla. Digga delen før aliens på crysis.. og tror og håper at Farcry 2 blir enda bedre siden de ikke har de idiotiske aliensa. Gleder meg som en unge:):) Dette blir bra tror jeg:):):)

Endret av ingolf23
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...