Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Alistar er faktisk det som er mest ødelagte etter min mening...
Kan ikke gjør en dritt, enten er du i luften, ellers så blir du slått baklengs.

Lenke til kommentar

Haha, den nye gamemoden er drit morsomt. Eneste som er kjipt er at "alle" velger de samme OP champsene. Urgot, nidalee, ezreal, sona, soraka.

 

Spammet nesten bare URF games i 3 dager og var helt forjævlig å spille normals igjen. Alt føles utrolig tregt osv.

Hvis disse er de beste du har sett, prøv et game med sion, sion op, dreper deg med 2 q'er

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Sion er undervurdert ja, konstant stun og konstant skjold.

AP Shen er og direkte tåpelig, flyr rundt på mapet og umulig å drepe.

Syns det er litt kjekt å prøve litt ukonvensjonelle builds som ofte krever en del items for å være skikkelig effektive og derfor er sjeldent lett å få til i et vanlig game.
F.eks. AP Tristana, 100% Critplank, AD Malzahar osv.

Lenke til kommentar

Fått spamma en del ranked med den nye wriggles, og må si at det er et av de beste tilskuddene de har gjort på itemfronten på en stund. Digg å kunne bygge tanky uten å måtte ofre cleartimes utover i lategamet, som jeg føler blir et problem med Xin spesielt.

 

Xin har fått helt vill clear når madreds er kjøpt, og det å levle E først er ikke lengre noe som setter deg tilbake i jungle clear. Yi er enda villere med den enn han var før, og den funker veldig bra med Vi og tiltross for litt sustain problemer hva gjelder mana. Tri-force/frozen heart ordner det problemet relativt raskt. Olaf/Shyv fungerer også bra med den, shyv er kanskje den champen IMO som den passer best til.

 

Har også sett trick2g spilt en del med diverse junglere med den, og det har vært mildt sagt imponerende å se han ta utnytte av den itemenen. Noc blant annet er plutselig mye mer attraktivt.

 

OH, glemte å nevne, faila en series, men er i ny nå, vunnet 1 og tapt 1. Og jeg hater flamers, gud som jeg hater de.

Endret av fiskerdigg
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Rito har allerede vært ute å sagt at nye Wriggles er nok litt "overtuned", så du skal ikke se bortifra at neste patch så er det bortimot like ubrukelig igjen.

Lenke til kommentar

Rito har allerede vært ute å sagt at nye Wriggles er nok litt "overtuned", så du skal ikke se bortifra at neste patch så er det bortimot like ubrukelig igjen.

Ja, som frykta.. Faen.

 

Xin har lenge vært favorittchampen min, så det var godt å føle at man ikke var helt ubrukelig heller, men det er vel som normalt igjen om kort tid..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+3165

lol, kittet hans virker veldig bra. Både i lane og etter laning.

Hva virker bra med det?

Ja, du kan beskytte ADC'en til en viss grad, men du er jo ikke supertanky selv uten items.

Du kan heller ikke spille noe særlig aggresivt eller peele med en stun som krever enten at du lander 1 skillshot + 3 AA eller 4 AA (og da må du i meleerange uten gapcloser).

 

Blir selvfølgelig noe bedre etter lvl 6, men likevel er ulten lett å unngå for flere champions (Tristana, Ez, Vayne, Lucian, Sivir, Cait).

 

Eneste jeg ser for meg at han er viable til å er å fungere som et meatshield for Tristana og Vayne til lategame og håpe at ikke laget ditt thrower før det.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg syns både passiven og w virket bra, kommer jo selvsagt an på scalingen. Skjoldet (e) har jo også missilie-breaking funksjon som kan være veldig OP hvis man bruker det rett.

Passiven + Q er faktisk det jeg liker minst med hele kittet hans.

Sinnsykt lite rewarding med et skillshot som så krever 3 AA for å så gi en stun, blir for unreliable.

Da tar heller heller en point->click stun any day.

 

E blocker jo kun damage om jeg har forstått det rett i motsetningen til Yasuo sin windwall som blocker alt.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Vel, passiven er jo bare en "tweak" av Annie sin. Tenk så ofte man kan stunne med den i teamfigts når folk fokuserer.

 

Jeg vet ikke helt hvordan e fungerer, men den flytter jo også dmg over på deg som kan være en lifesaver i mange tilfeller. Videoen postet over viser jo også at lux sin binding kun treffer Braum og ikke secondary target.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...