Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan tennes du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sessan får en del sagt i det første innlegget! Men kyssing på nakken er elsk.. :love:

8725919[/snapback]

Virker som det er mange som er svake for den der..

 

Narkan :

 

Hvordan kan du tennes av å bli slått?? Jeg sliter med å ta den posten helt seriøst.

8725963[/snapback]

 

Det er en grunn til at f.eks. kondomeriet selger pisker :fun:;)

Lenke til kommentar

Det som jeg syns er ganske sexy er når jenta går sakte mot deg, biter seg i underleppa og titter deg opp og ned som om du var et kakestykke, og sier med en deilig søt stemme: "Du har vært slem gutt.." og dytter deg ned i senga og setter seg oppå deg og begynner å rå kline og kaste av oss klæra.

 

WOW :dribble:

Endret av Twingy
Lenke til kommentar
Det som jeg syns er ganske sexy er når jenta går sakte mot deg, biter seg i underleppa og titter deg opp og ned som om du var et kakestykke, og sier med en deilig søt stemme: "Du har vært slem gutt.." og dytter deg ned i senga og setter seg oppå deg og begynner å rå kline og kaste av oss klæra.

 

WOW  :dribble:

8728373[/snapback]

 

Haha! Høres hvertfall ikke ut som om du snakker av erfaring her nei? :!:

Lenke til kommentar
Med tanke på at 95% av alt Twingy sier i kjærlighetstråden høres ut som sexnoveller fra Vi Menn, tviler jeg på at mye av det der er selvopplevd.

8728398[/snapback]

 

Ja, greit da. Det jeg egentlig tenner på er en negerdildo langt oppi rompa som vibrerer værre enn en V8 HEMI motor.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bumper denne litt jeg, da det var lite posting i noe som ser ut som en morsom tråd :).

 

Hva som tenner meg? Kyssing/småbiting på øreflippen, kyssing på halsen, dra hånden nedover fra brystet. Sikkert mer jeg tenner på også, men har en tendens til å glemme slike ting før det blir gjort.

Lenke til kommentar

- Få massasje, og hu bøyer seg ned å kysser meg på halsen og kinnet, digg digg digg :) Blir egentlig fuckings tent bare å holde rundt henne og ha henne helt nærme meg jeg, hu trenger egentlig ikke å gjøre noe spesielt, bare være tilstede, fordi jeg liker henne såpass ;) Ellers er det bra å få en hånd som berører magen, det kiler skikkelig, og er deilig, samme med brystet og ryggen!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...