Gå til innhold

Norge - England båt?


Anbefalte innlegg

Før hadde vi vel DFDS som iallefall gikk fra Stavanger tror jeg, mulig andre steder også. Den går visst ikke derfra lengre. Virker som eneste mulighet for Norge-England i bil, er ca 16t (iflg Google Maps) kjøring i Danmark og Nederland/Frankrike.

 

Tar sjendent båt, bare en dagstur til Danmark en gang i blandt, så kan være jeg har oversett en god løsning? Eller er det 16-17t kjøring som må til? Sier bil. Lastebil er mer riktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Strengt tatt, ja. Riktignok tror jeg ikke det har særlig interesse, siden man efterlyser ferge fra fastlandet til Storbritannia - men joda, man kan teknisk sett ta fly til Irland, for så å ta ferge til Storbritannia...

Jeg oppfattet ditt innlegg som et forsøk på fullstendig oversikt over ferjetrafikk til/fra England. Hvorfor var ellers ferjene fra Spania med? Ikke nettopp brennaktuelle for nordmenn... 

Lenke til kommentar

Ferjene til/fra det europeiske fastland.

 

Helt enkelt og rett frem.

 

Men joda, efterhvert blir det jo sånn på forskjellige diskusjonsfora at vi burde ta med alle vurderinger og sammenhenger eksplisitt, slik at vi virkelig kan få bruk for lagringsplass og overføringskapasiteter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...