Gå til innhold

Diablo reaper of souls ultimate evil edition


Bytemare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Takk for gavene, Bytemare. :) Har ikke helt skjønt hvordan det fungerer, i følge Blizzard videoer jeg har sett så vil enkelte items droppe som "Gift for <venn>", stemmer det?

Det er helt rett, det er random, og noen ganger får man en dropp der det står "gift to xxx"

 

Så kan bare trykke opp på dpaden og trykke send, eller finne giften i inventory og sende derfra.

 

 

-----------

 

 

Skaffa meg headsett nå :D

 

men får ikke spilt før lørdag sånn ordentlig. Men er klar for Torment farming på lørdag for de som er level 70. Hadde vært morro.

 

Leffi, elrafdal er ihvertfall level 70, si ifra. Jeg blir å spille lørdag fra morgen til kveld :D Men i dag har jeg jobb og i morgen er det skolestart +++

 

Hvor kjøpte du dette headset'et? Jeg leter etter dette selv?

 

 

Fant det på komplett hvis du fortsatt leter etter det: https://www.komplett.no/sony-wireless-stereo-headset-20/808812?cks=ASS&assoc=D17C9206-4ABF-4D73-94BE-9D52E5984D4D

Lenke til kommentar

Jeg dinget forresten 70 sent i går kveld. :) Brukt ca. 25 timer på det, men da har jeg fått med meg alle dialogene (for achievments). Regner med jeg får skrelt av litt tid når jeg nå skal komme meg til 70 på hardcore.

 

Noen tips i så måte? Jeg spilte gjennom på Expert nå og det var aldri vanskelig en plass. Jeg døde en gang på Belial (tror han enraget eller noe), men bortsett fra det gikk det greit, selv på elite mobs med arcane enchanted waller frozen (alle de drøyeste affixene samtidig).

Endret av henrikwl
Lenke til kommentar

jeg brukte crusader og spilte på normal vanskelighetsgrad da jeg fikk min lvl 70 hardcore caracter, alle fiender gjør mye mer skade i hardcore og har noe mer hitpoints, så annbefaler å styre unna noe vanskeligere enn normal

 

prøvte og å spille med mage/demon hunter med en venn, men mista begge når vi kom til skeleton king, og spilte rifts med crusaderen på normal etter jeg fullførte storyen på normal og dette var til og med vanskelig...

Lenke til kommentar

Ah, ok. Det var crusader jeg dinget med på softcore, så jeg vil helst ikke bruke den klassen igjen i hardcore (tenker å gå for Dream Team og da har jeg jo allerede crusader klassen i boks).

 

Tenker jeg prøver barb, og så begynner på normal vanskelighetsgrad så ser jeg hvordan det går. Eventuelt øke litt hvis det er muligheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...