Gå til innhold

Content patch før WotLK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Misery: Causes spells cast at the target to have +3% spell hit.

Shadow Weaving: Buffs only self.

Improved Shadow Bolt: Buffs only self.

stor nerf for spriests, blizz gjør dette spillet tullete. Imo er det bra at noen classes er avhengi av andre for å gjøre det bra, slik at flere classes er verdt mer sammen enn hver for seg.

Correct me if I'm wrong, men "causes spells cast at the target to have +3% spell hit." betyr vel at den gjelder for alle som caster på target'en? Omtrent som imp. scorch og winter's chill. Hvis det er tilfellet kommer jeg til å whine på guildlederen min så han tar med priest til hvert eneste raid :) 3% hit nå er jo omtrent 50 hit rating for oss spellcastere. Hadde jo vært herlig å hatt en permanent priest i raidet som gjør at vi kan sockete hit/crit-gems istedenfor hit :)

Det beste er vel å swappe litt gear sånn at man har et gearset med 3% mindre spellhit og mer av noe annet tilgjengelig på Wardrobe eller lignende mods. Men, er enig i at de kunne løst det bedre.

Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg synes nerfen på ISB er en god eller en dårlig ting (for locks) :hmm:

Skrevet

Er den patchen dere snakker om her er det den samme som denne "WoW-2.4.3-to-3.0.1-TBC-EU-Update"?

Prøver å laste den ned nå, men det går vanvittig sakte :/ 5mb etter minst 10 timer.

Skrevet (endret)

Umulig å testet noe som helst på PTR, konstant høy ping og serveren er ustabil som fy. Hvorfor i alle dager har de bare 1 server? =\

EDIT: Var 4 dager queue når jeg kopierte, da tok det ca 1 døgn,

Endret av futtbucker
Skrevet

PTR datt nettopp ned igjen, selv natt til en hverdag...helt ubrukelig atm, var køer på 2500+ tidligere i dag, og en intens lagg hvis du var så heldig å komme inn, for å så gå maks 15 minutter så lagge ut igjen. Eneste som er mulig å teste nå er hvor mye lagg det er mulig å få hvis man prøver å presse så mange som mulig inn på en server :ph34r:

Skrevet

fatter ikke hvorfor det skal være så vanskelig å mekke en server til :/ lei av og vente på at chars'a mine skal bli ferdig med transferen :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...