Skogslik Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 WOTLK kommer 13 november http://www.mmo-champion.com/
Slimda Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Utbrudd under: Å HERRE JESUS JEMINI! FY FAEN! Gleder meg til patch-dagen. Mye godt å lese. <3
Rata101 Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Misery: Causes spells cast at the target to have +3% spell hit. Shadow Weaving: Buffs only self. Improved Shadow Bolt: Buffs only self. stor nerf for spriests, blizz gjør dette spillet tullete. Imo er det bra at noen classes er avhengi av andre for å gjøre det bra, slik at flere classes er verdt mer sammen enn hver for seg. Correct me if I'm wrong, men "causes spells cast at the target to have +3% spell hit." betyr vel at den gjelder for alle som caster på target'en? Omtrent som imp. scorch og winter's chill. Hvis det er tilfellet kommer jeg til å whine på guildlederen min så han tar med priest til hvert eneste raid 3% hit nå er jo omtrent 50 hit rating for oss spellcastere. Hadde jo vært herlig å hatt en permanent priest i raidet som gjør at vi kan sockete hit/crit-gems istedenfor hit Det beste er vel å swappe litt gear sånn at man har et gearset med 3% mindre spellhit og mer av noe annet tilgjengelig på Wardrobe eller lignende mods. Men, er enig i at de kunne løst det bedre. Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg synes nerfen på ISB er en god eller en dårlig ting (for locks)
keZ Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 http://eu.blizzard.com/en/press/080915.html
Skogslik Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Hvor kan WOTLK collecters edition bestilles? og prisen på den?
keZ Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Hvor kan WOTLK collecters edition bestilles? og prisen på den? lurer også på det. MÅ jo ha denne pet'n! http://static.mmo-champion.com/mmoc/images...mber/frosty.jpg
Dragen Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 http://www.wow-europe.com/wrath/features/collector/index.xml
TheOats Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Er den patchen dere snakker om her er det den samme som denne "WoW-2.4.3-to-3.0.1-TBC-EU-Update"? Prøver å laste den ned nå, men det går vanvittig sakte :/ 5mb etter minst 10 timer.
Dynejonas Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 (endret) Noen som vet hvor lang tid det tar å kopiere en karakter? Ikke premade. Endret 16. september 2008 av Dynejonas
xTep Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 (endret) Umulig å testet noe som helst på PTR, konstant høy ping og serveren er ustabil som fy. Hvorfor i alle dager har de bare 1 server? =\ EDIT: Var 4 dager queue når jeg kopierte, da tok det ca 1 døgn, Endret 16. september 2008 av futtbucker
War Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Fikk usa patch idag? Kommer det imorgen eller senere.
xTep Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 PTR datt nettopp ned igjen, selv natt til en hverdag...helt ubrukelig atm, var køer på 2500+ tidligere i dag, og en intens lagg hvis du var så heldig å komme inn, for å så gå maks 15 minutter så lagge ut igjen. Eneste som er mulig å teste nå er hvor mye lagg det er mulig å få hvis man prøver å presse så mange som mulig inn på en server
Sanux Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 fatter ikke hvorfor det skal være så vanskelig å mekke en server til :/ lei av og vente på at chars'a mine skal bli ferdig med transferen
Skogslik Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 noen måte og sjekke om transferen er ferdig? uten og logge inn på og se.
Dynejonas Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Gå inn på wow-europe.com/ptr og tryk character transefer, så trykk character transfer staus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå