Gå til innhold

HTCs nye: Bare se, ikke røre!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må huske på at dette er for utvikling. Blir jo betraktelig mindre når det er klart for å dyttes inn i en mobiltelefon.

 

Mesteparten av den ekstra størrelsen (les 99%) er pga forskjellene i UI paradigmer.

 

Når det kommer til funksjonalitet så er de så og si identisk (såfremt at de har fått fikset copy/paste mellom programmer i standard nå).

Lenke til kommentar
Huffhuff, alle som har prøvd en windowsmobil m/touch går ALDRI tilbake til en u/touch.

 

Niks. Jeg har prøvd mange Windows-telefoner med trykkskjerm, men kommer nok ikke til å skaffe meg det med det første, nei. Heller en ny en uten trykkskjerm, hvilket jeg har hatt i nesten to år. :)

Merkelig.. :p De fleste som jeg kjenner har gjort det motsatt... Men, jeg regner med det koker ned til smak og behag.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Det jeg tenker på er hvor godt det fungerer etter noen uker og måneders bruk, når fingerfett og svette har lagt ett pent lag på skjermen. tilsvarende på slidetelefoner.

Ser for meg at svette og klamme fingre som knoter ivei mens hudseller flasser ned og så lukkes sliden og alt dras inn i mobilen.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei

 

Har nettop pakket ut min 740,hvis noen kan vise meg hvor 3,5 mm minijack'en befinner seg hadde det vert fint.. Guess what. Den finnes nemlig ikke.

 

Dette er jo en artikkel VG også siterer fra og trekker frem 3,5 minijack. Vil tro det er flere en meg som blir skuffa når de ikke finner noen slik.

 

 

Fra artikkel:

HTC S740:

 

Dimensjoner: 11,6 x 4,34 x 1,6 cm, 140 gram

Teknologi: GSM 850, 900, 1800, 1900, Edge, super-3G, A-GPS, Wi-fi, Bluetooth EDR-

Maskinvare: 528 MHz prosessor, 256 MB RAM, mini-USB, 3,5 mm minijack.

Skjerm: 240 x 320 punkter, 2,4 tommer, TFT

Operativsystem: Windows Mobile 6.1

Kamera: 3,2 megapiksler

Minne: 256 MB, Micro-SD

Batteri: 1000 mAh

Annet: Ukjent.

 

 

Fra VG: http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=523520

Kameraet tar bilder i 3,2 megapiksler. Telefonen stiller også med en innebygget minijack-utgang slik at den også kan duge som MP3-spiller.

 

EDIT: Kan jo legge til at bak på eska står det under connectivity:

HTC ExtUSB (11-pin mini-SUB 2.0 and audio jack in one)

Endret av L4ngley
Lenke til kommentar
Hei

 

Har nettop pakket ut min 740,hvis noen kan vise meg hvor 3,5 mm minijack'en befinner seg hadde det vert fint.. Guess what. Den finnes nemlig ikke.

 

Det ante meg at dette var en feil - har nemlig ikke sett neon andre tester av S740 som nevner vanlig minijack :-(

 

Da var også denne telefonen uaktuell som arvtager for min Qtec 8310 - Filler'n!!

 

Er det noen andre WM-foner enn Touch HD og X1 som har skikkelig minijack??

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...