sunset1 Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Hallo Jeg er ikke så veldig god på sånne torrent ting. Jeg trenger hjelp. Jeg laster ned et spill med BitTorrent, det funket helt fram til rundt 90 %. Men etter det står det bare på status linjen: error: den forespurte operasjonen kunne ikke gjennomføres på grunn av en begrensing i filsystemet. Noen som vet hva det er? Blir veldig glad vis noen hjelper meg
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Sikker på at du har nok plass på harddisken? Visst det ikke løser seg ved at du trykker på "stopp" også "start", kan du prøve å starte nedlastingen på nytt.
RogueAlien Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Er det noen firmaer som selger spill i torrentformat da? Det lukter piratvare av dette..
sunset1 Skrevet 25. august 2008 Forfatter Skrevet 25. august 2008 Sikker på at du har nok plass på harddisken? Visst det ikke løser seg ved at du trykker på "stopp" også "start", kan du prøve å starte nedlastingen på nytt. Jeg har massevis av plass på harddisken, og jeg har stoppet den, og startet den igjen
Pozzolan Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Det er vel en trailer regner jeg med? Er ganske sikker på at du far FAT32 som filsystem noe som begrenser størrelsen på hver fil til 4GB, så er filen større enn det så må du finne på noe annet.
sunset1 Skrevet 25. august 2008 Forfatter Skrevet 25. august 2008 (endret) Det er vel en trailer regner jeg med? Er ganske sikker på at du far FAT32 som filsystem noe som begrenser størrelsen på hver fil til 4GB, så er filen større enn det så må du finne på noe annet. Det tar 5,5 gb... Kan jeg ikke gjøre noe med det? Jeg har lastet den over 5 gb av det allerede, så det er ikke så mye igjen Endret 25. august 2008 av sunset1
likferd Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Om du har fat32 filsystem får du flytte den delevis nedlastede filen over på en partisjon/harddisk med bedre filsystem og fortsette derfra
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Er det noen firmaer som selger spill i torrentformat da? Det lukter piratvare av dette.. Ja, det gjør det, men vi kan ikke dra alle over en kamm. Dette kan godt væer gratis-spill/demoer. Prøv å konventere harddisken din over til NTFS. Si ifra visst du ikke vet hvordan.
Thlom Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Det gjøres slik med denne kommandoen i cmd: CONVERT X: /fs:ntfs Såvidt jeg har forstått så er dette rimelig trygt, jeg har ihvertfall aldri opplevd noe problem med det.
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Jeg har heller aldri hatt problem med det, fått det til?
sunset1 Skrevet 26. august 2008 Forfatter Skrevet 26. august 2008 Jeg har heller aldri hatt problem med det, fått det til? Kom hjem fra skolen nå... har ikke fått tid til å gjøre noe. Vet ikke hvordan jeg gjør det...
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Windowstast+r. Så skriver du "CMD". Når det kommer et svart vindu skriver du "CONVERT X: /fs:ntfs". X bytter du med den disken som spillet er på. Nå skal prosessen starte, bare la den fullføre and there you go. Alt dette er ikke så lett å forklare, det hadde vært mye enklere om du hadde fått en kompis som er datrakyndig til å ta en titt på det.
sunset1 Skrevet 26. august 2008 Forfatter Skrevet 26. august 2008 (endret) Windowstast+r. Så skriver du "CMD". Når det kommer et svart vindu skriver du "CONVERT X: /fs:ntfs". X bytter du med den disken som spillet er på. Nå skal prosessen starte, bare la den fullføre and there you go. Alt dette er ikke så lett å forklare, det hadde vært mye enklere om du hadde fått en kompis som er datrakyndig til å ta en titt på det. jeg har skrevet inn det, men det står bare: Du har ikke tilgang pga. manglende tilgangsrettigheter. Du må aktivere dette verktøyet fra høyere nivå. Jeg er den eneste brukeren på denne maskinen... Noen som vet hva jeg skal gjøre? Endret 26. august 2008 av sunset1
Zeph Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Tråden er eit brudd på retningslinjene og blir stengt. Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein melding eller bruke -knappen.
Anbefalte innlegg