Hurley Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Det finnes jo så utrolig mange der ute. Hvilken er enklest og mest effektiv? Helst en som ikke tar særlig ressurser.
sjantiok Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 hvis du bruker eksplorer bruker du popupcop den kan justeres akkurat sånn som du vil ha den.
Hurley Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Skrevet 21. mars 2003 Bruker nok explorer ja... Aldri hørt om Popupcop, men har hørt om Zeropopup, noen som har prøvd den?
DesertGlow Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Norton Internet Security 2003 fungerer utmerket. Har i tillegg mange andre fine funksjoner som det virkelig er verdt å betale noen hundrelapper for (spesielt hvis man sitter på fastlinje).
LeD Skrevet 22. mars 2003 Skrevet 22. mars 2003 Mozilla har meget bra pop-up-funksjoner i siste versjon. Du kan velge å blokkere alle pop-ups. Da vil et lite ikon komme opp nede i hjørnet hver gang en pop-up er blokkert. Du kan da ved å klikke på dette velge å "white-liste" denne siden. (Slik jeg må gjøre med nettbanken min for at den skal fungere.) Evt. kan du velge å tillate alle pop-ups, bortsett fra sider som er "black-listet". Jeg har lenge vært Opera-bruker, men Mozilla ser ut til å ha blitt en verdig konkurrent. Jeg skal i hvert fall prøve å bruke det en stund... LeD
Paull Skrevet 22. mars 2003 Skrevet 22. mars 2003 Jeg bruker Proxomitron. Er en proxy uavhengig av browser, med mulighet for å fin-instille hva som skal slippes igjennom og hva som skal blokkeres (javascripts, popups, reklame-bannere osv). Liten, nett og gratis.
oleredv Skrevet 22. mars 2003 Skrevet 22. mars 2003 Vil absolutt anbefale Panicware sin popup stopper . Den tar alt!
Foe_of_Good Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Prøvd en del popup stoppere og funnet ut at Meaya Popup Ad Filter fungerer best for meg. Tar det meste og bruker lite resurser, selv om den ikke takler de som kommer når man bruker iMesh... Håper dette var til hjelp.
maximus Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Prøvd en del popup stoppere og funnet ut at Meaya Popup Ad Filter fungerer best for meg. Tar det meste og bruker lite resurser, selv om den ikke takler de som kommer når man bruker iMesh... Håper dette var til hjelp. Enig. Popup Ad Filter er best.
qdos Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Norton Internet Security 2003 tar livet av så mange popus at jeg må deaktivere den når jeg skal se bilder o.l. som åpnes i eget vindu!
abene Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Norton Internet Security 2003 fungerer utmerket. Har i tillegg mange andre fine funksjoner som det virkelig er verdt å betale noen hundrelapper for (spesielt hvis man sitter på fastlinje). Jeg er i utgangspunktet enig, men NIS 2003 har én "liten" ulempe som blir kjempestor for de det rammer. NIS 2003 er nesten perfekt når det funker, mens er umulig å ha med å gjøre hvis det oppstår problemer. Jeg brukte selv NIS i en periode med stort hell, men når jeg senere reinstallerte TCP/IP sluttet NIS å fungere i det hele tatt. Problemet ble ikke fikset ved å reinstallere NIS, fordi det viste seg å være umulig å bli kvitt alle komponenter ved avinstallering, også når jeg brukte et spesielt program fra produsenten Symantec som skulle fikse nettopp dette. Eneste løsning hadde vært å formatere, men det blir for tungvint kun pga ett program, ikke minst når windows 2000 fungerer perfekt ellers.
Nazrac Skrevet 24. mars 2003 Skrevet 24. mars 2003 Jeg bruker Free surfer og er kjempe fornøyd med den!
DementedAlbino Skrevet 24. mars 2003 Skrevet 24. mars 2003 Er kjempe fornøyd med NIS 2003. Aldri hatt noen problem der.
Egil.B Skrevet 24. mars 2003 Skrevet 24. mars 2003 Mozilla er tingen. Mange positive forandringer der :wink:
OgnOmm Skrevet 24. mars 2003 Skrevet 24. mars 2003 Jeg tror forsatt det var NIS som føkka opp internetten min...Les linken på siggen min.. Ellers er jeg enig med de som holder med Opera...Det lett og bra. Stopper alt.
tosson Skrevet 24. mars 2003 Skrevet 24. mars 2003 Jeg har another IE popup killer og er kjempefornøyd. skiiitenkel i bruk. Det tar alt. Legg snarveiikonet i oppstart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå