Kenny Bones Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Svært lovende spill. Det eneste jeg lurer litt på er hvordan i huleste de faktisk skal klare å få satt historien inn i spillet. Utfra traileren så ser det temmelig begrenset ut. Designerne kommenterer at den scenen til vises i traileren kan spilles som uttallige måter. Hvordan da? Jeg tenkte at man f. eks man bruke alt man har rundt seg ved å kikke på det og deretter trykke riktig knapp for å bruke det. Men på traileren ser det ut som at dette er meget begrenset. Interessen har ihvertfall steget betraktelig og forhåpentligvis vil flere spill ta inspirasjon fra dette Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Håper de fikser litt på munnen hennes. Ser ut som hun synger opera/har hatt en alvorlig mislykket facelift, selv om hun kun snakker. De har nok det allerede, siden den filmen er ett par år gammel. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Gleder meg veldig til HR. Skal bli deilig med et spill som skiller seg litt ut. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Det ser veldig stemningsfylt ut, og jeg håper det vil bli så bra som de påstår. En porsjon sunn skepsis er aldri å forakte, dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg