Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, gi f... i å filme...

Tottenham er fremdeles eneste laget som ikke har sluppet inn mål i de første 15minuttene av en kamp. Måtte leite frem noe positiv info siden vi ligger under 1-0 nå :tease:

Skrevet

Fin andreomgang, dårlig av Ade og Defoe som begge burde puttet. "Fantastisk" av dommer å gi Bale gult kort for filming... De skal være jævlig sikker på filming før de drar opp det gule, ikke bare tro. Bale har vel gjerne lagt litt opp til det selv fra tidligere, men... Anyways, 3 gode poeng igjen :w00t:

Skrevet

Bale har seg selv å takke for sitt rykte, det er så frustrerende at han gjør slikt når han kunne fått så mye respekt uten det.

Ellers er jeg fullstendig i harnisk over hvor dårlige spissene våre er men velger å fokusere på det positive. Hadde overhodet ikke forventet 3 poeng i dag så dette var en god start på årets siste lørdag og en glimrende avslutning av PL-året :)

Skrevet

Seier med bi-smak.

Herlig å vinne selvfølgelig, men det er no herk at det siste gule kortet som gir Bale karantene er feil.

Siden Dembele også pådro seg gult, så er vi uten Bale og Dembele i Reading-kampen.

Heldigvis "kun" Reading, men alikevel.

Skrevet

Dagens lag: Lloris, Walker, Dawson, Vertonghen, Naughton, Sandro, Dembele, Lennon, Sigurdsson Adebayor and Defoe

Subs: Friedel, Caulker, Livermore, Falque, Huddlestone, Parker and Dempsey

Siggy får sjansen fra start, gleder meg

Skrevet (endret)

Bang 0-1. Flott frispark, men fan da

Nei, trodde taklingen var på ball, kommentatoren stusset litt og

Første gang Spurs slipper inn mål de første 15min denne sesongen

Endret av Posemedchips

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...