Gå til innhold

Faen at Prince forsvant


snusen

Anbefalte innlegg

Synes at det var dumt at Prince snusen ble byttet ut med den ekle diplomat, som solgte dobbelt så lite som prince ! synes den var nammis :D

Jeg holder meg til 1847-orginalt svenskt snus. <3 Eller .. Wolf,General,Nick (&Johnny), Skruf.

 

Nikotin is tha shit, BOLLER OG BRUS,PUPPER OG MUS, MEN INGENTING ER BEDRE ENN SNUS !

post-160158-1219579003_thumb.jpg

Endret av snusen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes at det var dumt at Prince snusen ble byttet ut med den ekle diplomat, som solgte dobbelt så lite som prince ! synes den var nammis :D

Jeg holder meg til 1847-orginalt svenskt snus. <3 Eller .. Wolf,General,Nick (&Johnny), Skruf.

 

Nikotin is tha shit, BOLLER OG BRUS,PUPPER OG MUS, MEN INGENTING ER BEDRE ENN SNUS !

 

Dobbelt så lite? Hvordan får du til det?

Lenke til kommentar
Snus suger! Folk som snuser er lite fornuftige.

Ja greit. Et fåtall mennesker som snuser kan jeg ha respekt for.

 

Men ikke de som tror det er kult og oppfordrer andre til å snuse.

HENG DERE.

Artig kar du. Vet du hva jeg hater. Folk som legger seg så utrolig mye opp i andres valg som bare påvirker den enkelte personen. Helt ærlig, hvorfor bryr du deg?

Lenke til kommentar
Snus suger! Folk som snuser er lite fornuftige.

Ja greit. Et fåtall mennesker som snuser kan jeg ha respekt for.

 

Men ikke de som tror det er kult og oppfordrer andre til å snuse.

HENG DERE.

Artig kar du. Vet du hva jeg hater. Folk som legger seg så utrolig mye opp i andres valg som bare påvirker den enkelte personen. Helt ærlig, hvorfor bryr du deg?

 

 

Jeg skulle tro det er fordi det er dumt om det sitter en hau med 14-åringer her, som aldeles ikke bør snuse.

Det er bedre å oppfordre folk til å holde seg unna tobakk fremfor å oppfordre på denne måten. La oss oppfordre alle på forumet til å inta et avhengiskapende vare som ikke bare ødelegger helsa "til den enkelte person" men som også antagelig (og da jeg ville si at så mye som 90% av de som snuser i ung alder) bidrar til at folk begynner med sigaretter. Ikke kom her å si at du ikke forstår hvorfor folk "bryr seg".

Endret av Joney
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...