Gå til innhold

feil med Age of Empires 3, problemtittel: bluescreen


Anbefalte innlegg

dette er sikkert feil sted å sette denne tråden men fant ikke noen andre

jeg har kjøpt et spill som heter age of empire III

men akkurat når jeg skal begynne å spille så blir skjermen svart eller så slår den seg av, og det er med en gang jeg begynner å spille det, når jeg slår den på igjen så står det at windows har oppdaget et problem der stod det problemtittel: bluscreene

hva har skjedd?

 

Moderatornotis: Endret emnetittel

Endret av Camrot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Last ned nye drivere til skjermkortet ditt , det gjorde jeg. Hadde samme prob. med samm spill som deg, nå funker det fett !

hvordan laster jeg ned nye drivere?

er skikkelig AMATØR med data, så bare forklar nøye

Hehe :p Jo , du søker på navnet på skjermkortet ditt og drivers på google, Altså nvidia bla bla bla Drivers .. og søk. Du kan legge meg til på mail , jeg kan sende den til deg på brev, og så kan jeg forklare nærmere .. :)

Lenke til kommentar

når jeg hadde lastet den ned kom det er spørsmål: Denne datamaskinen inneholder for tiden driverversjon 7.14.10.1103, som er nyere enn den versjonen du er i ferd med å instalere.

er du sikker på at du vil erstatte den nåværende driveren med en eldre versjonen 6.14.10.4926?

 

JA NEI

 

hva skal jeg gjøre laste ned denne eller ta en annen, dessuten det står jo at jeg har en driver

Lenke til kommentar

Du kan laste ned PC Wizard 2008. Her kan du overvåke temperaturene på prosessoren og grafikkortet. Prosessortemp. bør ikke være mye over 50 grader. Det optimale ville vært 30-40.

 

Grafikkortet tåler litt mer, husker ikke helt hvilke temp. som er bra her, men det er iallefall under 100grader (tror at rundt 50-60 grader er fin temp.)

 

Ikke last ned en eldre driver. Hva slags grafikkort har du?

 

 

EDIT:

 

Tror det er denne driveren du skal ha, om du ikke har den allerede.

 

Prøv først å laste ned nyeste driver først, før du evt. sjekker ut temperaturene hvis problemet ikke løser seg ;)

Endret av Lamborgini
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...