frogan Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 hei..har har et spillproblem...hver gang jeg ska spille et spill f.eks crysis call of duty4,så henger spilla seg,så starter datan min på nytt igjen...noen som kan gi meg noe gått svar på det!!!???jeg har den nyeste drivern til skjemkortet inne...
LarZen Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Kjøp deg en PS3/X360 så slipper du slikt...ikke så stor hjelp akkurat kanskje..hehe Det kan være så utrolig mye rart som gjør det der..lenge leve pc!! Nye drivere har du...er det XP eller Vista? Evnt installere nyeste DX.
v3g4rd Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Jeg har hatt et lignende problem tidligere. Det som skjedde da var at skjermkortet ble for varmt, og restartet maskinen som en sikkerhetsmekanisme for å forhindre at det ble ødelagt. Vet du hva idle/load-tempen på skjermkortet ditt ligger på?
Thor. Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Kontroller temp under spilling: http://www.cpuid.com/hwmonitor.php
frogan Skrevet 22. august 2008 Forfatter Skrevet 22. august 2008 jeg gar vista..hvor kan jeg laste ned nyeste dx da??
LarZen Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Spillene du nevner støtter jo DX 10..noe som allerede er installert i Vista. Men om du ikke har valgt å kjøre dem i DX10 og du ikke har installert DX9 så vil ting klikke. Altså...velg å kjøre spillene på DX10 så kan det kanskje løse seg. Evnt installer DX9 også slik at andre spill funker 100% også. Slik måtte jeg gjøre ivertfall for å få endel spill til å funke her slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå