Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper da ikke det var den. GOA gikk jo ut med rettledning til den delen av koden, pluss at den virket ganske logisk for min del, OB - Open Beta. Slet mer med andre deler av den forbaska koden. Disse kodene gir meg frysninger fra gamle nintendo spill der kodene var EVIG lange, med store og små bokstaver slik at man aldri helt visste om det var en I eller en L man så på :thumbdown:

Skrevet

Kan noen si meg hvor jeg lager en konto?

Jeg har fått beta key, men jeg får ikke laget en konto på www.war-europe.com. Jeg trudde kanskje man lagde en konto når man trykker på "code" på venster meny og skriver inn login, password og beta keyen, men da får jeg e-mail tilbake om at login og pass er feil. please hjelp meg. begynner snart å grine :<

Skrevet

Jeg har fått beta key, men jeg får ikke laget en konto på www.war-europe.com. Jeg trudde kanskje man lagde en konto når man trykker på "code" på venster meny og skriver inn login, password og beta keyen, men da får jeg e-mail tilbake om at login og pass er feil. please hjelp meg. begynner snart å grine :<

De har tatt ned kontoregistrering til de har løst problemet med mailserveren. Forøvrig første nyhet på war-europe.com

Skrevet

De har tatt ned kontoregistrering til de har løst problemet med mailserveren. Forøvrig første nyhet på war-europe.com

Skal gå an å lage ny konto her.

Skrevet
Gidder noen å sjekke om det går an å aktivere "click to move" slik som i wow?

Mener du når man holder inne høyre og venstre museknapp, så løper man? I så fall, ja det går

Skrevet

Prøvde å aktivere konto via confirmation mail (fikk 4 stk lawl), så får jeg meldingen om at accounten min er suspended.. :fun:

Skrevet (endret)

HAHAHA DEN FUNEKT JEG ER INNE !!!!! MIRAKEL!!!!!!!!!!!!!! AKURATT NÅR KAMERAT AV MEG FIKK SPORE I POSTEN, PÅ SEKUNDET !!!! :D

Endret av Leppetroll
Skrevet
Gidder noen å sjekke om det går an å aktivere "click to move" slik som i wow?

Mener du når man holder inne høyre og venstre museknapp, så løper man? I så fall, ja det går

Mer slik at når du høyre klikker på bakken så løper fyren dit. Takk for kjapt svar btw.

Skrevet

Nå er patchinga over men da skulle starte spillet fikk jeg:

WAR.exe - Unable To Locate Component

This application has failed to start because d3dx9_34.dll was not founr. Re-installing the application may fix this problem.

Har prøvd å re-installere, men samme feilmelding dukket opp igjen. What to do?

Skrevet

This application has failed to start because d3dx9_34.dll was not founr. Re-installing the application may fix this problem.

søk på d3dx9_34.dll på google å ta den fuste linken du finne;) last ann ner;)

Skrevet

Noen andre som har samme problem som meg?

Når jeg kommer inn i spillet (altså valgt character og faktisk spiller spillet), så funker alt fint. Men det er bare i ca 20 sek. Etter det så har jeg en kjempe lagg, så jeg kan ikke gjøre noe. F eks hvis jeg snakker med en quest-giver, så trykker jeg på for å åpne questet, men den kommer aldri opp. et ekempel til, Hvis jeg starter å angripe en mob (si jeg skyter) så kommer moben til meg, så bare står vi der, uten å svinge våpen eller noe (men jeg kan bevege meg). Og etter en liten stund så forsvinner alle mobs og npc'er, og litt til så forsvinner andre spillere.

Jeg bruker trådløs nett, som bare er på "fair"-signal-styrke. Men hvis jeg tester internettfarta på surfometer, så sier den at jeg har over 3Mb linje

Skrevet (endret)

Broren min fikk samme feil mld, det jeg gjorde da var å legge inn nyeste directx drivere, og avinstallere og reinstallere nyeste skjermkort drivere. Og deretter reinstallerte war, da funket det.

Endret av Crispin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...