MysticoN Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 joda, dette er et diskusjons forum. det var du som bedde meg om å slutte å poste useriøse svar. da må du først slutte å spørre useriøse spm. Du kommer hit og lurer på hvilken klasse som er best, morsomst, mest op osv. når noen forklarer hvilken klasse de mener er morsomst så spør du hvorfor den klassen er best. Du sier ikke noe om hva du liker å spille som f.eks: tank, healer, rdps, mdps eller hybrid. Du er rett og slett ute etter den enkleste og "beste" klassen. Det forteller meg at du er ganske useriøs og kommer til å gi opp fort. Finn en klasse du liker å spille og spill den. Det er et spill så det handler om å ha det morro ikke være best og mest op. Desuten så blir OP klasser nerfa og da ender du bare opp med å bli skuffet igjen.
kthjorpthjopøri Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 joda, dette er et diskusjons forum. det var du som bedde meg om å slutte å poste useriøse svar. da må du først slutte å spørre useriøse spm. Du kommer hit og lurer på hvilken klasse som er best, morsomst, mest op osv. når noen forklarer hvilken klasse de mener er morsomst så spør du hvorfor den klassen er best. Du sier ikke noe om hva du liker å spille som f.eks: tank, healer, rdps, mdps eller hybrid. Du er rett og slett ute etter den enkleste og "beste" klassen. Det forteller meg at du er ganske useriøs og kommer til å gi opp fort. Finn en klasse du liker å spille og spill den. Det er et spill så det handler om å ha det morro ikke være best og mest op. Desuten så blir OP klasser nerfa og da ender du bare opp med å bli skuffet igjen. Helt enig
DNA Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Satt nå og spille WAR og plutselig bare lukket spillet seg... Så startet jeg spillet om igjen og så skjedde det med en gang jeg logget på. Hva faen?
Frusci Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Satt nå og spille WAR og plutselig bare lukket spillet seg... Så startet jeg spillet om igjen og så skjedde det med en gang jeg logget på. Hva faen? (I vista:)Det der fiksa eg(har ihvertfall ikkje forekommt enda), med å kjøre det som admin. Ein fyr i in game guilden min som sa det, og det har funka så langt. Ikkje vet eg kvifor. Anywho: Bright Wizard blei buffa på den little patchen på mandag? Eg meiner at den der spellen du får veldig tidlig som consumer combustion ihvertfall har fått mykje meir dmg. + Ting gir meir combustion, spesielt fireball. Am I right?
MysticoN Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Faen til aktivitet det ble her nå rolla slayer enda da? vil vite vist jeg skal holde ustikk etter deg:p
Broseph Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 rolla slayer enda da? vil vite vist jeg skal holde ustikk etter deg:p Joda, men han er r2
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen. Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte -funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel. (Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)
Uglegutt Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Spillet suger faktisk skikkelig drit for øyeblikket, hadde jeg fått tak i en kopi av darkfail hadde jeg sluttet asap.
SnusHanen Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 hei kjøpte meg war i dag og driver med patchen, er det noen som har noen kjekke sider. der det står no nyttig om classes etc, abilities osv. Vet ikke hva jeg burde prøve ut først. Prøvde en Magus til lvl 7 elns ved release hos en kompis, men gikk på veggen av den plata som den alltid svevde på
Bruktbilen Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 http://warhammeralliance.com/ Der står som regel alt du trenger å vite.
Bruktbilen Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Uhh, nå har slayer/choppa kommet, men det betyr jo selvsagt at trial saken ikke lar meg logge inn...
Broseph Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 (endret) Spillet suger faktisk skikkelig drit for øyeblikket, hadde jeg fått tak i en kopi av darkfail hadde jeg sluttet asap. Njæ. Døra er den pilen oppe i venstre hjørne av browseren din Er det noen som kan anbefale meg et enkelt videoredigeringsprogram? Til å legge f.eks intro og rulletekst på et Fraps-opptak. I tillegg trenger jeg å kunne binde sammen to snutter. Endret 18. mars 2009 av Emoel
Broseph Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 (endret) Er det noen som kan anbefale meg et enkelt videoredigeringsprogram? Til å legge f.eks intro og rulletekst på et Fraps-opptak. I tillegg trenger jeg å kunne binde sammen to snutter. Jeg fant ut at det eneste jeg trengte var Windows Movie Maker. Anbefales for dem som skal lage ekstremt enkle videosnutter. Endret 18. mars 2009 av Emoel
kthjorpthjopøri Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 (endret) Det er der så ut som brukbare dropps hva for lvl er kreket på? Endret 19. mars 2009 av andrucks
Broseph Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Darkpromise Bulwark til Engineer Darkpromise Cassock til Warrior Priest Arethel, Fury of the White Wave til White Lion Dyes N'Kari er en level 46 Lord
lassaron-jon Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Lost vale loot.... Sigh 9/10 drops er ubruklege Har fixa items litt i 1.2, men fortsatt ikkje bra. Darpromise bør vere bedre enn Sentinel, siden begge er PvE sett... Bugget som faen etter 1.2 Patch.
lassaron-jon Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Har aldri prøvd med 1 tank i Lv. Er det lettere enn 2tank2dps?
Bruktbilen Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Uhh, etter å ha spilt en Choppa til level 10 så kom jeg på at man måtte kjøpe spillet på nytt når man spilte på en trial. Må starte en ny choppa nå på den ordentlige kontoen min, argh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå