Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har det kommet noen slags trial til Warhammer? :)

Ja det har komt 10-dagers trial :D

I dag når skulle spele litt på trial accounten, så var det plutselig ingen servere eg kunne spele trial på, inkludert den serveren eg har spelt på hittil.

Noken andre med det problemet?

Me wants to try!

Bare registrere seg på Warhammer-siden og ordne alt selv eller må man ha en nøkkel av en som har en non-trial account?

Skrevet (endret)

I dag når skulle spele litt på trial accounten, så var det plutselig ingen servere eg kunne spele trial på, inkludert den serveren eg har spelt på hittil.

Me wants to try!

Bare registrere seg på Warhammer-siden og ordne alt selv eller må man ha en nøkkel av en som har en non-trial account?

Bare å registrera seg, du får nøkkel på sida deiras. Du trenger ikkje key av ein som har full acccount. http://www.war-europe.com/#/trial/?lang=en

Endret av Frusci
Skrevet (endret)

Servers fortsatt nere?

Edit: Update 11.15 CET: A complication has arisen causing a delay and the servers are not yet open. We are working as fast as we can to open them up for you as soon as possible. our apologies for the inconvenience.

Endret av Frusci
Skrevet

Okey, da har jeg laget trial-account, lastet ned spillet og skal nå patche.

Prøver og logge inn slik at patchingen kan begynne: Authentication failed. Please re-enter your login credentials.

Er det fordi serverne er nede? :p

Skrevet

vet ikke noe ang trial eller trial problemer? hva het serveren du spillte på? www.warhammeralliance.com er et bra site for support og info. Hvordan liker du WAR eller hvordan er første inntrykket ditt?

Skrevet

fiksa sånn trial sak nå men faen å lang tid patchinga skal ta`?! starta å patche i ni tia og er på 18% nå -.-'

Skrevet

De må virkelig nerfe solo scenario.

Jeg løper rundt med min level 11 BW alt solo uten gruppe i scenarios og får VELDIG mye mer XP enn de andre. Får til og med 1700 XP for 1 kill noen ganger =/

F.eks vi taper Khaine scenario 1xx - 500 og jeg får 15000 XP.

Er jo moro for meg, men kanskje ikke så moro for alle andre.

Skrevet

hadde noen fine solo runs selv med min gammle SH. men tro meg, etter verdt så slutter du med det. Det er veldig lite med heals når man er solo og premade er enda mer morro.

Skrevet

finnes det en slags armory for WAR? siden jeg har lyst til å se de gamle char'sa mine og vurdere om jeg skal kjøpe en mnd med spilletid.

Gi med noen gode grunner til at jeg bør starte igjen!

Skrevet
men er det noen grunner til å starte igjen etter at jeg slutta etter den første mnden etter release?

Spørs hvorfor du slutta det. Spillet er jo stort sett det samme, selv om ting har blitt bedre på mange områder. 4 nye klasser har kommet også.

Skrevet
finnes det en slags armory for WAR? siden jeg har lyst til å se de gamle char'sa mine og vurdere om jeg skal kjøpe en mnd med spilletid.

Gi med noen gode grunner til at jeg bør starte igjen!

Ja! WAR har fått en armory funkson :)

http://www.war-europe.com/#/realmwarcharac...acterSearch.war

ty!

men er det noen grunner til å starte igjen etter at jeg slutta etter den første mnden etter release?

Ja, hvis du slutta fordi fruen i huset ikke godtok at du spilte det men nå har klart å få henne ut av huset.

Skrevet

jeg slutta mest fordi jeg syns feks det var vanskelig å finne en perfekt class for meg, også fordi det var veldig inaktiv chat og ikke mange bra guilds. er pve og pvp blitt bedre?

Skrevet

Om ikke ting er perfekt ennå, så har det meste blitt bedre siden release ja. Mange servere er slått sammen, så det er generelt mer folk rundt omkring, mange guilds (jeg spiller på K8P), chat har blitt forbedret og utvidet til å gjelde regionen man er i.

Mye åpen RvR som foregår, lett å joine et åpent party som regel. Vil absolutt anbefale å gi det en sjanse til hvis du vurderer det. Det vil nok ikke komme noen revolusjonerende forandringer på ei stund, men de jobber jevnt og trutt med å forbedre hele spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...