MysticoN Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 kanskje det har noe med at order er mye sterkere på eltharion enn på DBM? har ikke samme følelsen selv men jeg er no destro da:) Digg at en del order fra DBM kom til Eltharion også, ser frem til å møte dere mange ganger i scenario og RvR Guilden vår vart splittet opp når vi flyttet, en del stakk til K8P med vår alliance så vi trenger flere folk. Vi er på jakt etter erfarene folk som kunne tenke seg å joine et guild. Guildet heter Da immortulz og er R27, for tiden er få men gode og trenger spesielt healers. Send Draci en ingame mail/tell eller en pm på forumet her.
MysticoN Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 tror først og fremst at de er flere. på DBM var det veldig få orders men de få order vi hadde på serveren var veldig sterke. Har merket at når det kommer til scenario på destruction siden er det veldig dårlig med heals. Fikk også høre dette før jeg førte over, de få som healer healer kun venner og/eller guild mates.
tørrfisk Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Du har jo badkarma på eltharion da, som er svært seriøse. Vi driver å jobber med å flere seriøse guilds inn i alliansen og bruke denne hyppig, for å forsøke å balansere ting mer.
Sjokoladefisk Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Nå kan jeg starte en choppa 1 uke tidligere Noen andre som er ferdig med live eventen?
Sjokoladefisk Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 På Karak azgal serveren drepte destruction sin egen konge, for en liten stund siden..En eller annen bug. http://img3.imageshack.us/img3/29/mulgo070f.jpg
Uglegutt Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 (endret) PS: Jasså, Uglegutt, SH på Eltharion? Tunnelvision fra nå av, du skal ned! Takk i like måte. Før mergeren var destro flertallige på Eltharion, mens order hadde bedre samarbeid blant alliansene og guildene. Rett før mergeren fikk destro dette på plass og var innom og voldtok og drepte i Altdorf opptil flere ganger. Nå etter mergeren er order i et lite flertall på Eltharion, samt at de har fått flere kvalitetsguild. Virker som om det er litt lavere kvalitet på destro guildene fra DBM som valgte å komme til Eltharion. For øvrig ganske vittig at destro og order på henholdsvis K8P og Eltharion sieget byene til fienden samme dag som mergeren. Endret 8. mars 2009 av Uglegutt
MysticoN Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Virker som om det er litt lavere kvalitet på destro guildene fra DBM som valgte å komme til Eltharion. Hvilken guilds er det du snakker om?
Uglegutt Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Virker som om det er litt lavere kvalitet på destro guildene fra DBM som valgte å komme til Eltharion. Hvilken guilds er det du snakker om? Nei det blir kansje feil å påstå det, man er jo tross alt ikke på "the recieving end" av guild fra samme fraksjon. Det er vel kansje en feilbegrunnet antakelse. Skrives i de fleste forum at de "store/gode" destro guildene fra DBM har gått til K8P. Exodus er i hvertfall respektable motstandere, så jeg regner med det er noen tilsvarende gode guild fra destro også.
hvo91 Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Dæven så mange Order er da på Eltharion.. Det er jo nok til 10 Order vs 1 Desto -.-' Ellers så har patchen gjort Black Orc til en pingle av en målskive
MysticoN Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Dæven så mange Order er da på Eltharion.. Det er jo nok til 10 Order vs 1 Desto -.-' Ellers så har patchen gjort Black Orc til en pingle av en målskive samme sier en BO i guildet :/
hvo91 Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 I want to chop! Update 12:45: Investigations indicate some of the European ISP's are experiencing service problems affecting connectivety to our platform. We are working with these ISP's to correct the situation as soon as possible.
Bruktbilen Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Lagde trial konto, men jeg klarer ikke å logge inn for å patche/spille, står bare at login er feil. Jeg har gjort det nødvendige med email osv. Flere som har dette problemet?
MysticoN Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 har selv ikke testet trial. Kan prøve lykken her da:http://www.warhammeralliance.com/forums/index.php
Bjonski Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Lagde trial konto, men jeg klarer ikke å logge inn for å patche/spille, står bare at login er feil. Jeg har gjort det nødvendige med email osv. Flere som har dette problemet? (nesten) alle har det problemet. Jeg løste det ved å registrere meg på US-siden og bruke US-klienten.
tørrfisk Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 PS: Jasså, Uglegutt, SH på Eltharion? Tunnelvision fra nå av, du skal ned! Takk i like måte. Før mergeren var destro flertallige på Eltharion, mens order hadde bedre samarbeid blant alliansene og guildene. Rett før mergeren fikk destro dette på plass og var innom og voldtok og drepte i Altdorf opptil flere ganger. Nå etter mergeren er order i et lite flertall på Eltharion, samt at de har fått flere kvalitetsguild. Virker som om det er litt lavere kvalitet på destro guildene fra DBM som valgte å komme til Eltharion. For øvrig ganske vittig at destro og order på henholdsvis K8P og Eltharion sieget byene til fienden samme dag som mergeren. Helt enig i dette. Det er vanskelig å finne seriøse guilds til alliansen. Vi er rundt 1000 stykk og kanskje 10% av dem rimelig aktive.
DNA Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Hvis jeg registrerer Warhammer Online spillet jeg har kjøpt til min trial acc må jeg da registrere et kortnummer, eller kan jeg spille de 30 første gratis dagene eventuelt de dagene jeg har igjen på trial acc uten å registrere kreditkort? Lette etter game card, men kunne ikke finne noe og jeg har ikke skaffet meg et kreditkort jeg kan bruke på internet enda.
hvo91 Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Du trenger ikke oppgi kredittkort nummer før de 30 dagene som følger med går ut. Gief me da Choppa!
MysticoN Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Haha.. latterlig lett det er å skaffe Ghaos black dye no. etter jeg hadde ryddet litt i banken hadde jeg 20 chaos black dye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå