haffi Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 (endret) Jeg har et problem jeg får ikke downloaded fra eastore, + code is not valid:( hva skal jeg gjøre? edit: fikk starta download nå! fikk også fiksa kode greia wihu! Endret 18. september 2008 av haffi
123321123321 Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Fortsett å post screenshots folkens, er morsomt å titte litt for oss som ikke har begynt å spille enda Selv har jeg alt for mye skolearbeid til å starte å spille nå, venter heller til etter høstferien ... og da er vel en del bugs også fjernet. Hvordan er det med bugs forresten, er det mange?
E23Dude Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Kordan er grafikken på dette spillet om vi sammenligner det med AOC?
123321123321 Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 (endret) Hvis du ser på screenshots så er den ikke like bra som i AoC, er vel mer lik WoW enn AoC. Mange av screenshotsa jeg har sett minner meg om steder i WoW, fordi grafikken er ganske lik. Endret 18. september 2008 av Gersh L
FredrikFtw Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Får en "Your code hasn't been registered"-mail når jeg prøver å aktivere, og authentication failed når jeg prøver å logge inn i patcher :\
Stifi Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Får en "Your code hasn't been registered"-mail når jeg prøver å aktivere, og authentication failed når jeg prøver å logge inn i patcher :\ Hadde det samma problemet som deg, men er i orden nå. Det du gjør er å reg. cdkeyen på nytt.
TheScorp Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Ser ut som om den ikke liker øæå forøvrig, eller andre spesieltegn når du registrerer kontoen.
Stifi Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Er vel ikke unormalt at du ikke skal få en feilfri registrering/login, så tidlig ut i spillet.
FredrikFtw Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Nå gikk det, måtte bare registrere nøkkel tre ganger >.>
haffi Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 for dere som kjøpte ea direct download greie, gikk det fort å laste ned?:D:D:
Stifi Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Nå gikk det, måtte bare registrere nøkkel tre ganger >.> Fint å høre, ja ikke sant. Det holder ikke med en registrering. o.o
Hudrin Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Er vel ikke unormalt at du ikke skal få en feilfri registrering/login, så tidlig ut i spillet. samme her..registrerte den 3 4 ganger, men tror det bare er treghet i systemet demmes.. fungerer allefall fint nå, patcher for øyeblikket
TheScorp Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Jeg lasta bare ned EU beta clienten. Dro ned på 2.8MB/s, så ikke så værst.
tommentmn Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 dere som lastet ned betaklienten for å så oppdatere: hvor mange patcher var det? hvor lang tid tok det? etc..
Sjokoladefisk Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 WTF! Har bestilt CE fra gamestop, står enda på Rest/Vente ordre, og har ikke fått noe mail om at jeg er en av de som kommer til og få senere, Hva skjer!!? Btw, hvordan kan man avbestille fra gamezone, virker som at jeg må finne meg CE en annen plass, såfremst ikke noen her vet hva problemet er
Hudrin Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 dere som lastet ned betaklienten for å så oppdatere: hvor mange patcher var det? hvor lang tid tok det? etc.. tja..innstallerte spillet fra dvd, tok complete filecheck..sitter her enda..tror faktisk jeg drar på trening mens den patcher hehe..antar det vil ta en time ca det her.
Lugmeister Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 (endret) om du har preorder nøkkelen så kan du spille på den i to uker enda. Min kopi av CE er ikke sendt fra komplett enda, ringte de i går og sa at de sender ut fortløpende så snart de får de inn. om du avbestiller CE så tror jeg ikke det er mulig og finne den andre plasser da den mest sannsynligvis er utsolgt. Endret 18. september 2008 av Lugmeister
Sjokoladefisk Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Har egentlig forhådnsbestilt oss en annen butikk også,så kan hende de enda har en. Men er det helt sikkert at jeg får av gamezone da? må bare vente litt til?
PureChaos Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Mulig du kan forhåndsbestille flere på Spaceworld i Oslo. De hadde ikke fått dem inn i dag dessverre, men i går ordnet jeg så jeg får kjøpt en derfra når de får dem inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå