Broseph Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Haha.. latterlig lett det er å skaffe Ghaos black dye no. etter jeg hadde ryddet litt i banken hadde jeg 20 chaos black dye. Utdyp plz. Og når kommer early access til Slayer og Choppa? Trodde den kom rett etter Bitter Rivals, og den ble jo avsluttet i går..?
MysticoN Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 bitter rivals slutter vel i morra vist jeg ikke tar helt feil. Eu ligger en dag etter derfor skal event slutte i morra og ea av choppa/slayer starte i morra. Vertfall slik jeg forstår det. Ang black dye: plague-touched hook-toothed tiger leech droppet som bare det før 1.2. det var brukt til å lage healing pots og var egentlig ikke verdt så mye. etter 1.2 kan du gjøre om 10 av de til en black dye. og når jeg hadde et par stacks av de var det ingen stor sak å få tak i black dye.
MysticoN Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 haha nice gunner da. men duger like godt med god gammeldags bue:p
hvo91 Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Har trodd at Choppa ble spillbar siden mandag nå og jeg ble sinnsykt skuffa når jeg leste "latest news" All characters on servers from which we have previously offered transfers will be moved to more lively servers. In order to minimize the impact on our players, we’ll commence this process 03:00 CET on Wednesday morning. Although we can’t say with certainty when the work is finished, we expect it to be done by Wednesday afternoon. During this time, all European servers will be offline and when brought back online, you should find any remaining source server characters safe and sound on a lively and active server. Further, players who completed the Bitter Rivals event will also be able to roll Slayer and Choppa! Update 03:00 CET: The transfer process has now begun and all European servers are now offline.
Broseph Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 haha nice gunner da. men duger like godt med god gammeldags bue:p Så sant så sant.. Engineers skulle hatt lenger range!
lassaron-jon Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Haha.. latterlig lett det er å skaffe Ghaos black dye no. etter jeg hadde ryddet litt i banken hadde jeg 20 chaos black dye. Om du hadde brydd deg med det kunne du ha kjøpt crafting materials før patch, 5 silver pr.stack som gir 2 dyes... Kjøpte til 200 Black dyes
MysticoN Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Haha.. latterlig lett det er å skaffe Ghaos black dye no. etter jeg hadde ryddet litt i banken hadde jeg 20 chaos black dye. Om du hadde brydd deg med det kunne du ha kjøpt crafting materials før patch, 5 silver pr.stack som gir 2 dyes... Kjøpte til 200 Black dyes skal med det da? De er jo ikke verdt noe lengre. Og poenget var at jeg fikk meg en overaskelse siden jeg ikke viste om dette før en stund etter 1.2 og jeg tilfeldigvis skulle rydde banken.
DNA Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 (endret) Jeg spillte akuratt WAR og alt gikk veldig bra. Ingen problemer i det hele tatt... Jeg løper inn i T2 ommerådet og queuer for scenario og løper vidre til war campen. Og så plutselig så får jeg "game is not responding", men det endrer seg fort og jeg blir kastet ut til char selection screen, men jeg kan verken se char eller noen knapper eller noe. Så jeg tar da og krysser ut vinduet. Så skal jeg da åpne spillet på nytt og ingen ting skjer når jeg trykker på patcher. Venter litt og prøver igjen og får en error som sier at spillet ikke kan patche pga kanskje for lite plass igjen osv. Og jeg har 100gb free space. Og etter det kommer en error som sier "Unable to retrieve file [patcher-goa.prod.sig]" Hva er det som har skjedd? =/ Endret 12. mars 2009 av DNA
Bruktbilen Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 (endret) Aww, fant ut at de ikke lar alle spille de nye klassene før i neste uke. Må lage ny email for å skaffe en ny trial neste uke. Endret 12. mars 2009 av Bruktbilen
MysticoN Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 DNA: Samme problem her, har du telenor? er vist mange med samme problem.... dette begynner å gå meg på nervene no..
DNA Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 DNA: Samme problem her, har du telenor? er vist mange med samme problem.... dette begynner å gå meg på nervene no.. Har Canal Digital tror jeg det var.
lassaron-jon Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Frammgang - kommet til 0% mythic patcher Initializing
MysticoN Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Frammgang - kommet til 0% mythic patcherInitializing fik spille i 15min også kastet på tryne ut igjen... tilbake til 0% patcher.. fikk no vertfall startet patcher'n denne gangen da....
DNA Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Fikk spillt for 15 min i sta, nå fikk jeg spillt for 2 min. Kvalitets tid!
MysticoN Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 det som er så teit er at dette er et kjent problem som mange andre spill har hatt som f.eks WoW og Daoc. Er vist en feil som de aldri klarer å få fixet helt. Many players have had sporadic or no access to WAR during the day, caused by a router malfunction. Players who connect to WAR via London, Amsterdam or Frankfurt are affected. Repairs are already underway, but we are, as of now, not able to say when full capacity will be restored. We offer our sincere apologies for this and assure you that all is being done to resolve this as soon as possible. source: http://war-europe.com/#/news/?lang=en&id_news=en391 litt morro at de tok feil av dato'n. de skreiv 11. istedenfor 12.
Broseph Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 Skjedde meg også. Ble kastet helt ut av spillet. Da jeg prøvde å starte spillet igjen kom det ikke opp noen patcher, så jeg prøvde igjen og fikk feilmeldingen "dette programmet kan ikke kjøres to ganger samtidig (elns)". Avsluttet prosessen warpatch i oppgavebehandling,m men det hjalp ikke. Da jeg skrude av og på PC-en derimot, gikk det. Har skjedd én gang før, ergelig.
Sensiro Skrevet 14. mars 2009 Skrevet 14. mars 2009 Har det kommet noen slags trial til Warhammer? Ja det har komt 10-dagers trial I dag når skulle spele litt på trial accounten, så var det plutselig ingen servere eg kunne spele trial på, inkludert den serveren eg har spelt på hittil. Noken andre med det problemet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå