Gå til innhold

Hva kan vi bruke Dronning Maud's Land til?


Anbefalte innlegg

Som få vet eier Norge flere deler av Antarktis, den største kalles Dronning Maud's Land og er like stort som Argentina, altså 7 ganger så stort som Norge.

 

Stedet er kaldt og værvarslet melder fra -18 til -42 grader den neste uka. Det er vel den største grunnen til at vi ikke bruker det til annet enn forskning

 

Likevel må det vel være noe vi kan bruke dette stedet til? Dumt å ha så mye land til rådighet uten å bruke det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bygge et rakettskjold mot ekstremistpingviner med atomvåpen.

 

 

 

Eller bygge en underjordisk bunker der man kan fryse ned viktige personer, gjemme informasjon og beskytte seg i tilfelle en romveseninnvasjon.

Det ER det eneste fornuftige å bruke x antall kvadratkilometer is, stein og pingviner til.

Endret av Zaran
Lenke til kommentar
Bygge et rakettskjold mot ekstremistpingviner med atomvåpen.

 

 

 

Eller bygge en underjordisk bunker der man kan fryse ned viktige personer, gjemme informasjon og beskytte seg i tilfelle en romveseninnvasjon.

Det ER det eneste fornuftige å bruke x antall kvadratkilometer is, stein og pingviner til.

 

 

He, he… :thumbup:

 

Det er vel så kaldt der borte at til og med pingviner svimer av.

Lenke til kommentar
Kan vel lage noen fengsler der nede ?

Kommer dessverre til å bli veldig dyr transport ned dit

 

Asylmottak?
hehe. Satt å tenkte på det når jeg leste førstepost :p

Tenkte det jeg og, men dem hadde fryst ihjel der nede. I tillegg er det ingen arbeidsplasser enda, så det hadde blitt dyrt med så mye trygd

Lenke til kommentar
Kan vel lage noen fengsler der nede ?

Kommer dessverre til å bli veldig dyr transport ned dit

 

Asylmottak?
hehe. Satt å tenkte på det når jeg leste førstepost :p

Tenkte det jeg og, men dem hadde fryst ihjel der nede. I tillegg er det ingen arbeidsplasser enda, så det hadde blitt dyrt med så mye trygd

 

 

Å måke snø fra punkt A til punkt B er yppelig arbeid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...