Gå til innhold

Anbefalte Warcraft 3-baner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet

Vet noen om en eller flere artige baner jeg kan spille alene når jeg kjeder meg? Det kan være omtrent hva som helst, men gjerne en TD eller RPG.

Skrevet (endret)

Line Tower WARS har jeg selvsagt prøvd :p Jeg ble litt forvirret da han skrev "Line Towers". Jeg har lett litt rundt, men som regel finner jeg bare sære TDs som prøver å være annerledes fra alle andre. Jeg vil ha en klassisk TD med morsomme tårn og varierte creeps!

Endret av GoreGalore
Skrevet

Om ikke jeg husker feil kan du spille Gem TD aleine. Men personlig likte jeg Monopoly TD bedre. Begge er ganske like i grunn. Så er det... Eeve TD tror jeg den heter. Utrolig bra i min mening. Ikke glem Element TD heller.

Vet ikke hvorfor jeg ikke kom på de i går :blush:

Skrevet

Takker! Skal sjekke de ut. Jeg skal forresten lane på søndag, så om noen har flere forslag til en hvilken som helst bane, så er det flott! ;)

• 3 måneder senere...
Skrevet
Footmen Frenzy, etter mitt syn det næreste en balansert versjon av Footmen Frenzy.

Sånn ellers:

*AoM (Age of Myths)

*ToB (Tides of Blood)

*DoE (Desert of Exile)

*Island Defense

Vil ikke anbefalle de nye versjonene av AoM lenger. En fyr som var med å lage AoM kom tilbake for litt siden, og han har hentet fram en eldre versjon med mye mindre items og i min mening merkelig balanse på heroesene. Eldre versjoner funker fortsatt bra da. Husker ikke hvilken som var best men er jo bare å prøve seg fram, så lærer man litt om spillet samtidig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...