Gå til innhold

Flotte grafiske spill, trenger annbefalinger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

Vel, siden jeg får meg ny pc nå, vil jeg nyte litt av den grafikken som finnes.

Tenkt å teste ut Crysis, UT3 og GRID. Men har lyst på noen virkelig flotte spilloplevelser. Mulig innenfor Myst sjangeren, eller Action med grøss i. Jeg vet ikke, lenge sia jeg har vært på jakt etter spill, ettersom forrige maskin ikke var så god lenger :p

Myst V er ett spill jeg liker å sette meg ned litt med, og grafikken er jo bra den. Men er det noen andre spill i samme sjanger der ute?

Evt. andre dere annbefaler. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du liker litt makaber action ("action med grøss i"?), så er Clive Barker's Jericho rimelig teknologisk avansert - og ser derfor også veldig pent ut - til tross for at det fikk en heller lunken mottakelse av kritikere.

Jeg synes det er underholdende også, jeg.

Skrevet

Takk for svar til dere alle :)

@LarZen: Om spilla er gode generellt sett er det bare å annbefale :) Men jeg tenkte at siden jeg har nytt system, ville jeg oppleve litt grafikk :) Men for all del, jeg er veldig åpen for alle forslag!

@Battlefield game...: Jepp, skal teste ut crysis ;) Vet dette er bra grafikk, og god underholdning. Men, det trenger ikke være action. Som nevnt, Myst V, så kan gode grafiske adventurespill være bra innimellom også, som en variasjon. :)

@Zealuu: Takk, skal sjekke det ut! :D Myst hadde jeg ikke hørt om før jeg så en kar i militæret som spilte det. Ikke det spiller jeg ser for meg at noen av mine kammerater kunne likt, men jeg synes det er morro til tider :)

Skrevet

Half life 2 episodene kan jo anbefales, krever ikke alt mulig men noen scener er veldig pene imo.

Og vis du skal ha ett pent spill så kan jeg i grunn anbefale crysis med natural mod. Vanlig crysis ser litt bæsj ut i forhold til modden :p

Skrevet

HL2 serien må jeg teste også ja :)

Crysis natural mod? aldri hørt om..? Ikke at jeg har hørt så mye da xD Skal sjekke det ut ;) Takk for tips!

Skrevet

Grid? joda lekkert spill, men den grafikkale opplevelsen er ikke extrem, test drive unlimited derimot...

Ikke bare er grafikken nydelig, men spillet er også genialt, du får en fantastisk mulighet til og bare kjøre rundt, i over 100 forskjellige biler, på Hawaii! Helle øya er med...masse veier, fra små landeveier til enorme highways, anbefaler dette på det steeerkesete!

Skrevet
Grid? joda lekkert spill, men den grafikkale opplevelsen er ikke extrem, test drive unlimited derimot...

Ikke bare er grafikken nydelig, men spillet er også genialt, du får en fantastisk mulighet til og bare kjøre rundt, i over 100 forskjellige biler, på Hawaii! Helle øya er med...masse veier, fra små landeveier til enorme highways, anbefaler dette på det steeerkesete!

Da tester jeg det! :D

Angående GRID: Krever det noe sykt eller? For det lagga som en gaaal her, og jeg kjører E8500, 4870, 4gb RRD2. Alt på High/ultra, 8AAfilter eller noe. V-Sync funka hvertfall ikke, for da sto alt stille :p Satt alt på high, av med vsync, 2xAA opplegg. da funka det glatt. Men skal teste det du annbefalte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...