Thomas ST Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 (endret) Hei og hopp noen som har nytt om HL2:EP3? release?, handling?, Aperture? på forhånd takk Edit: for den del: Portal 2? Endret 20. august 2008 av Tomss
Fjodo Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Hei! Vel mange trudde vel det skulle dukke opp på E3 i år, noe det ikkje gjorde Men Valve har annonsert 3'eren ihvertfall, det vet eg Trur Valve holder kortene tett inntil brystet på denne "siste" episoden.. Selv om det kommer sikkert en HL3 før eller senere som oppfølger, spørs om de vil avslutte en så vellykket serie som Half-Life:P Leste i ett intervju med Gabe N. at den siste episoden skulle ta Freeman ut av City 17, (men det trur eg de sa om Episode 2 og) så vi får se ka de mener med det. Dessuten skal de finne igjen ett forskningsfartøy som inneholder topphemmlige forkningsresultater, noe som alle (i spillet) trudde var sporløst borte. Fartøyet inneholder mest sannsynlig hemmligheten til hvorfor den utenomjordiske faren dels kunne ta seg gjennom til vår verden gjennom det misslykkede eksperimentet som var i begynnelsen av Half-Life. Eg trur at det sikkert kommer informasjon om ka Combine og G-mans planer for Gordon Freeman er, iløpet av episoden. Noen bilder ble gitt ut på siden "gamesradar" for en stund siden, vet ikkje om de er "virklige" (Bare to bilder) Men som sagt så trur eg at de holder kortene tett til brystet, eg har ihvertfall ikkje hørt noe mer... Kanskje noen andre har hørt noe mer?
TCi Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Vi har en egen kategori for Half Life -serien. Og emnet er også tatt opp der. Følg denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=971176 Stenges
Anbefalte innlegg