Gå til innhold

Trailer: Resident Evil 5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok dette spillet kommer til å bli massivt som bare F. Hele atmosfæren virker unaturlig tuff.

Det blir nok til at jeg spiller 1-4 før jeg går løs på 5'ern, ja! Akkurat slik jeg holder på med Metal Gear Solid.

Skrevet

Skeptisk. Hvor er de trange, mørke gangene, med underlige lyder i bakgrunnen, lickers som hopper ned fra taket, og alt det der? De går bare mer og mer fra _Resident Evil_.

Skrevet
Skeptisk. Hvor er de trange, mørke gangene, med underlige lyder i bakgrunnen, lickers som hopper ned fra taket, og alt det der? De går bare mer og mer fra _Resident Evil_.

Jeg er faktisk enig med deg der :/

Skrevet

Jeg er faktisk enig med deg der :/

Jeg og ! Resident evil er ute av historien sin! 4 ødela alt med sine storkåte bondeknøl! :mad:

Skrevet

De vil vel prøve noe nytt da. Jeg har bare spilt nummer 4, så jeg synes dette ser dritkult ut.

Tror vel de som har spilt de første spillene i serien, som jeg vet er annerledes enn spill nummer 4 og dette spillet, vil synes at ting er litt ute av kurs.

Gaad, så dere han store kisen med det forkle og den store øksegreia?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...