Gå til innhold

BK: No classic beauty.


Eplefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes det første bildet var flott, god kontakt og morsom bakgrunn. Jeg ville kanskje ha croppet det rett over glidlåsen for den syntes jeg trakk litt mye oppmerksomhet. Men jeg likte det bildet.

 

Det andre bildet appelerte ikke til meg i hvert fall, ingen kontakt med modellen, og alt for mye låvevegg.

Lenke til kommentar
men jeg har ikke funnet den MAC som ikke kunne vært bygget bedre PC versjon av for den stygge stygge pris lappen.
Glem ikke byggekvaliteten du får på Apple-maskiner. Den er en helt annen klasse enn de fleste andre, Lenovo Thinkpad (og kanskje noen andre) unntatt...

Liker ideen men synes de trenger litt redigring. Redigert det ene jeg syntes har potensiale.

 

Det jeg liker med svart hvitt versonene r at fregnene trekkes mere fram. Si ifra viss du vil ha bildet fjernet.

post-142352-1219181992_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Liker ideen men synes de trenger litt redigring. Redigert det ene jeg syntes har potensiale.

 

Det jeg liker med svart hvitt versonene r at fregnene trekkes mere fram. Si ifra viss du vil ha bildet fjernet.

 

 

Jeg må nok dessverre meddele at du med din redigering har klart å ramponere et meget godt portrett.

Hvis utgangspunktet her var et portrett av modellen er det totalt meningsløst å lage øyne på henne hvor hun ser ut som om hun er hentet ut fra en birolle i en science-fiction serie.

Lenke til kommentar
Er dette blitt en konkurranse i å manipulere inn grafiske elementer i øynene på dette portrettet? ;)

 

Slik jeg forstår det, så ville trådstarter ha kritikk på bildet sitt og ikke eksempler på hva man kan tegne i Photoshop.

Ja, sorry du har helt rett... det med øynene som jeg gjorde var bare tull.

 

Men ellers i bildet har jeg satt opp kontrastene(s curve og kutting av øvere bånd.) og tammet huden pitte pitte litt. Noe som jeg heller kunne sakt.

Lenke til kommentar
Vi fjernet faktisk litt av fargen i huden hennes for å unngå rødtoner i det, på bildet ditt ser huden hennes nesten lilla ut.

Jeg kan ikke si jeg ser noen blå toner nei, hmm.

 

Men ellers i bildet har jeg satt opp kontrastene(s curve og kutting av øvere bånd.) og tammet huden pitte pitte litt. Noe som jeg heller kunne sakt.

 

Sitter du med en kalibrert skjerm? Her hos meg så synes det du har gjort å ha gitt huden et unaturlig rosa/lilla skjær.

Er nok ikke gjort noe spesielt for å kalibrere denne nei (ASUS G2 bærbar)

ser du blå skjeret Eplefe snakker om?

 

PS: Jeg ser den stygge feilen jeg gjorde under halsen :)

Lenke til kommentar

Synes egentlig største problemet til portrettet ditt er at øynene er eksponert ALT for mørkt, og du har litt for lavt standpunkt. Hadde blitt mye bedre om du hadde vært litt lengre opp (da ville også hun sett mere opp og hatt øynene mere åpne og sett mot lyset. mao lysere øyne).

 

Ellers hjelper det ofte med en liten tilt på hodet for å skape litt mere spenning i bildet.

 

Sinnsykt kul modell, men bildene blir ganske blasse og kjedelige, burde være mulig å få til MYE kulere bilder med en slik modell ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...