morgan_kane Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 hei isted så skulle eg brenne nokka på en dvd plate, men eg fant ut at eg brente feil fil. så eg stoppa brenninga. eg skulle teste om det gikk å fortsette å brenne på den så eg tenkte eg skulle slette det som var blitt brent. explorer.exe klikket når eg gikk inn på min datamaskin og skulle åpne plata. prøvde fleire gang. trykte eject knappen på sida men den gikk fortsatt ikke opp. logget ut og inn fleire gang. og prøvde pånytt ingenting gikk. så setta eg laptoppen i ventemodus og gikk ut en tur. når eg kom inn igjen og skulle ha den på igjen så trykte eg ejct knappen med en gang og da gikk den opp merkelig nokk. noen som veit ka problemet kan ha vært i tilfelle det skjer igjen?
geir__hk Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 (endret) Softwaretrøbbel. Windows har låst CD-rommen rett og slett. Sikkert et tilfelle av Deadlock. Endret 19. august 2008 av geir__hk
morgan_kane Skrevet 19. august 2008 Forfatter Skrevet 19. august 2008 ja, det var nokk det. men hvordan få den opp hvis det skjer igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå