Gå til innhold

GameCube online


NoviKaNa

Anbefalte innlegg

Hei, noen som har prøvd å spille GC online? Har en kollega som har prøvd det en del, og syns det er kult. Men foreløpig er det vel kun et Fantasy-spill som kan spiller online, eller? Noen som vet hvilke andre spill som støtter/kommer til å støtte d?

 

Høres jo utroli kult ut da.. 8)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel Phantasy Star Online 2 antar jeg?

 

Jeg trur ikke det kommer til å være veldig mange spill som benytter seg av det i første omgang, delvis fordi det ikke var venta at Nintendo skulle release Online kuba utenfor japan på ei lang stund.

 

Jeg trur ikke følgende stemmer, men jeg syns jeg kan huske at Square hadde nevnt noe om online spill for ngc.. Noe som kan korrigere meg? Har ikke fulgt godt med på konsollfronten på ei stund.

Lenke til kommentar

Nintendo Gamecube ble online i Europa 7 mars, med Phantasy Star Online ja, spiller det en del selv, veldig vane dannende du kan fort bruke flere 100 timer på sånne spill, MMORPG.

 

Det er bare spekulasjoner om hvilke andre spill som kommer til å støtte det, så jeg gidder ikke ramse det opp!

Lenke til kommentar
Nintendo Gamecube ble online i Europa 7 mars, med Phantasy Star Online ja, spiller det en del selv, veldig vane dannende du kan fort bruke flere 100 timer på sånne spill, MMORPG.

 

Det er bare spekulasjoner om hvilke andre spill som kommer til å støtte det, så jeg gidder ikke ramse det opp!

 

Skal kjöpe PSO2 men blir å skaffe det til Xbox i stedet. kommer til å bli bra med voice communication :) Fatter ikke hvorfor Ninendo ikke vil gi ut ett tastatur til GC i Europa slik at det faktisk er mulig å kommunisere på en fornuftig måte..

Lenke til kommentar

Vel det er 2 tastaturer ute, det kontroll tastaturet, som ser helt vilt ut, og et fra codejunkies som kommer 26 mars, så jeg vet ikke jeg, det som kommer 26 vil koste litt under 200 kr. Men det "kontroll tastaturet" som må importeres koster ca. 700 så...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...