Gå til innhold

Men of War - Et av tidenes beste RTS Spill? (Open Beta Ute!)


Anbefalte innlegg

ss_outfront2_logo.png

Men of War

20 Februar 2009

 

 

-Forord-

  • Vil bare si at jeg er litt skuffet at det ikke er nevnt noe om Men of War. Det kommer til å bli(eller det er) et av de beste RTS spillene som finnes. Du har så mange muligheter. Det er et par Nordmenn som har visst seg på Digitalmindsoft forumet, men ellers syntes jeg det var alt for lite for et sånt bra spill. Alle som har sett spillet (og liker generelt RTS spill) syntes det er sykt bra!

-Gameplay-

  • Men of War er laget med samarbeid av Best Way og Digitalmindsoft og er det tredje spillet I "Outfront" serien. Spillet/serien dreier seg om Andre Verdenskrig, men tar det men ny vri; "Direktekontroll". Man kan styre soldaten/fartøyet som et FPS spill! Og med fartøy mener jeg biler, tankser, fly og båter (Fly og Båter trenges modifisering). Du kan styre hvor tanksen skal skyte og hvem han skal skyte på! Men of War har også en fysikk som ingen RTS spill har, for du kan ødelegge alt av omgivelser!!! En annen stor ting er nasjonene i spillet. De Allierte, Tyskerne, Russerne og Japanerne. Bare et spill har hatt det før! Du har over 100 fartøy delt over de fire nasjonene til disposisjon i ditt arsenal for å flå motstanderen!
    Man kan si at spillet er en blanding av både RTS, FPS og litt RPG, for for første gang i historien er "inventaret" en viktig del av spillet. For vær soldat kan bruke alle våpnene! Men en soldat har bedre erfaring i en type våpen enn en annen soldat! AI er også oppdatert fra forgjengeren. Nå vil AI jakte på deg og roper gjerne på forsterkninger om det trenges. Noe nytt med AI er moral systemet! En Tiger tanks kan få motstanderen til å gjømme seg, og de vil springe om den blir styrt av deg!

 

 

 

-Historie-

  • Etter det man har hørt og fått sett at det er 3 kampanjer: Alliert, Tysk og Russisk. Dessverre er det ikke Japansk kampanje, men de er spillbare i flerspiller. Alliert og Tysk kampanje er 5 oppdrag vær, men Russisk kampanje er 9 oppdrag. Alle oppdrag er spillbare over kooperative. Historien til kampanjene er ikke 100% avklart, men etter bilder og informasjon har man hørt at det er flere oppdrag i Nord-Afrika (Alliert kampanje). Russisk kampanje dreier seg først om tilbaketrekningen til Russland(Sovjet), så motangrepet rettet mot Tyskland. Historie til Tysk kampanje er usikkert til dags dato.

-Flerspiller-

  • Flerspiller vil jeg ta som et eget lite avsnitt pga at det utgjør veldig mye av spillet.
    Flerspiller vil ha alle mulige nasjonene spillbare, og du kan som jeg tidligere sa; spille kampanjene med vennene dine. Du kan spille opptil 16 stykker samtidig på flere varierte spille-moduser. Det finnes over 5 spillemoduser, og de mest populære er Battle Zone (Hold kontroll over soner) og Combat (2 lag kjemper mot hverandre). Andre moduser er selvfølgelig Cooperative(Spille kampanjer med venner/tilfeldige). Mer vil jeg ikke si, for det kan spolere litt av spilloverraskelsen. Skal man ha en suksesser i flerspiller dreier det meste seg om lagspillet. Noen har sine spesielle taktikker, og flere kan koble sammen disse kan man være ustoppelig!

-Modifisering-

Fra forgjengerne har det vist seg at modifisering er et stort tema innen spillene. Det finnes modifikasjoner som lar deg styre flere fartøy en du kan tenke deg. Noen modifikasjoner handler om moderne krigføring, en annen gir deg muligheten til å se om Kraften er med deg (Star Wars)*. De fleste modifikasjonen forstørrer bare muligheten innen Andre Verdenskrig, men til Men of War vil det følge med egne Verktøy for å gjøre modifiseringen enda lettere!

 

*Disse modifikasjonene er til forgjengeren Faces of War, men kan på kort tid overføres til Men of War.

Liste over mods:
  • Enduring Freedome: War on Terror

  • (Gikk før under navnet Contra Wars '89)

  • - Handler om Krigen mot Taliban i Afghanistan.

  • - Nye fartøy: Biler, tankser, fly og helikopter!

  • - Nye Skins til alle soldater

  • - Nye Våpen

  • - Masse Mer


  • -Nyeste Versjon: Ikke utgitt

  • Linker:

  • Forumpost:

  • Youtube Kanal:



  •  

     

     

  • BTRH2 - Ostfront

  • - Mod som konsentrer seg om Østfronten, altså Andre Verdenskrig

  • - Nye tankser og biler

  • - Flere soldat-typer

  • - Nye våpen


  • Nyeste Versjon: v1.2* (Les vedlegg nederst på avsnittet)

  • Linker:

  • Hjemmeside:

  • Trailer:


     

     

     

  • Storm over Europe 2

  • - Begynte som en gammel SHOWW2 mod

  • - Har utviklet seg til en av de mest forventede Vestfronts moder, dvs Andre verdenskrig

  • - Fartøy er oppdatert men mere detaljer

  • - Ny høy-detaljerte skins

  • - Store baner for store slag


  • Nyeste versjon: Ikke utgitt

  • Linker:

  • Forumpost:


*BTRH2 - Ostfront er utgitt i en tidlig versjon til et spill som heter Outfront 2 A1.

Dvs: Del 1 av Men of War. I Øst-Europa og Russland har Men of War blit ugitt som 2 deler, hvorav den ene er utgitt (Outfront 2 A1) og hvor del 2 (Outfront 2 A2) blir utgitt så og si samtidig som Men of War. Alle tre spillene bruke samme Mod koder, så teknisk sett skal moden funke på alle tre spillene. Men of War vil ha akkurat det samme som kommer i de 2 del spillene.

 

 
|-

| Outfront 2 A1

| V tylu Vraga 2: Brat'ja po Oruzhiju

| 1C Company

| December 7th, 2007

|-

| [[Outfront 2 A2]]

| [[V tylu Vraga 2: Lis pustyni

| 1C Company

| September 12th, 2008

|-

| Outfront 2 A3 (A1+A2)

| Men of War

| 505 Games

| September 12th, 2008

|-

 

 

 

-Bilder-

 

Trykk for for større bilder:

11_winter_battle2.jpg

149.jpg
183.jpg1_desert_big.jpg
9_uboat_angar.jpg

 

 

 

-Trailer-

 

(For High-Res se den på Youtube).

(Flere filmer fra spillet og spill motoren som kalles GEM Engine).

 

 

 

-Sluttord-

 

Til slutt vil jeg bare si at jeg håper at jeg for se flere Nordmenn spille spillet enn det jeg så på forgjengeren. Hadde vert artig om det kunne skapes en Norsk klan som kunne herje over kampfeltet
:p
. Vil gjerne også vite om det er noen her som har vert borti noen av spillene. Selv om dette er min første post, håper jeg emnet vil bli tatt godt imot av både kjære og fjerne! Er det noe mer du vil vite er det bare å spørre her eller gå inn enten på
. Det finnes også en IRC kanal.

 

Nettleser Versjonen(JAVA):

Eller for personer med en IRC-Klient: irc://irc.quakenet.org/digitalmindsoft

(Legger hele adressen fordi noen IRC-Klienter støtter disse linkene. !Kopier/lim inn i adresse feltet!)

 

 

Beta

 
Just for those who yet haven't got their hands on the Beta, still it will be open for public in a few days.

Anyways, heres the links for Beta, patches and english translation (Thanks to C0ntrol for the unofficial one)

 

Download links for the closed beta:

The closed beta for Men of War is only available for the chosen community members that registered up previously, nobody can join the closed beta anymore.

 

If you want to try out the game before the launch, wait for the open beta that will be available in Q1 2009! (20 Feb. 2009, 20/02.2009)

 

 

 

ÅPEN BETA!

Er X antall nøkkler, så vær kjapp!

 

 

Registrer deg på her:

 

GOGO!
:D Endret av OrrieKM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så litt bra ut, men blir alltid skeptisk til spill som kommer ut om en måned som jeg aldri har hørt om, for kan de virkelig være bra da hvis ingen nevner det..

 

Problemet er at de har dårlig PR.

Faces of War vare jo utgitt av Ubisoft, men Ubisoft prioriterte ikke Faces of War som de burde ha gjort, så det ble ikke en "hit".

Mange RTS spillere synes spillet er fet (Faces of War), og jeg råder alle RTS spiller om å bruke noen lapper når Men of War kommer ut. :)

Kan ikke garanterte 100% at du liker det, men har du hatt en fortid med Company of Heroes, Command & Conquer serien lover jeg at du kommer til å like spillet!

 

Jeg skjønner at du er skeptisk, men det er jo bare å prøve demoen når den kommer ut :)

Lenke til kommentar

Faces of War var full av bugs, selv etter en oppdatering var det bugs :p . Men etter 2 Beta'er (Var en for ca 10månder siden) og en nå, tror jeg mange bugs vil være rettet når det utgies. Men of War skal for eksempel vises frem på Games Convention denne uka. :D

Kommer sikkert noe snask frem da.

 

Håper også at Gamer.no Anmelder spillet :D

Da blir det sikkert mange (Nordmenn) som for vite om det! :)

Lenke til kommentar

herregud å mange utropstegn du bruker i åpningsposten :p

 

anyway, jeg er meget skeptisk. Vil ikke det å gå inn i first person, ta bort massiv tid fra RTS spillings? Kan ikke skjønne hvordan det vil fungere :)

 

men kommer sikkert til å teste dette hvis det kommer en demo.

Lenke til kommentar

Det heter Direct Control, men folk flest (Som jeg har hørt) sier FPS mode. Man får jo "FPS" styringene, men jeg snakker ikke om synsvinkel da. :)

 

blir oppfølger, men egentligt så heter det outfront 2 bare har bytta navn siden det er i europa.

 

Men of War heter på "developer språket" Outfront 2 A3.

 

I Øst-Europa og Russland har Men of War blitt delt opp i 2 spill. Det kom i fjor høst/vinter, mens det andre kommer samme dato som Men of War.

Vil ikke si hva de handlet om for det kan jo spolere spillfølelsen :p

 

Si gjerne hei på Forumet; http://www.digitalmindsoft.eu/forums/index.php

 

:)

Endret av OrrieKM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...