Gå til innhold

Men of War - Et av tidenes beste RTS Spill? (Open Beta Ute!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har fått testa beta??Var det bra?Er det bare å forhåndsbestille eller?

 

Har dessverre ikke fått noe svar fra AbsoluttSpill, men tipser til dere som ikke har Beta til å se noen av disse filmene.

De er tatt opp av en knall kar som kaller seg for Atilla16. (Dateyourgame)

 

Enjoy 720p HD

 

 

;)

 

Btw, for de som ikke vet det, Men of War er utsatt 1 uke, altså til 27 Februar.

Lenke til kommentar
hmmm...kan man ikke redusere hastigheten på spillet??Det går for fort!! :p

 

Med multiplayer er det bare å kjøre noen runder å henger du med på "bølgen".

 

I singelplayer vil det faktisk være mulig å sette ned hastigheten, ala Slowmo ved å trykke på "Backspace". Heftig hva?

 

 

(Kopiert fra Gamer.no tråden)

 

Nyttig info:

 

 

For de som kjøper spillet og trur de er blitt lurt siden det ikke er Japanere med, les dette.

 

I neste uke vil det komme en Patch som gjør at man kan spille mot den Russiske versjonen, såkalt Outfront 2 A2 som den er kalt av Den Vestlige Fanbasen.

Da vil en god del bugs være fjernet, samt ting og tang er justert på.

Online funksjonen vil ikke være helt stabil for Men of War intill patchen kommer ut.

 

 

Om ca 1 måned (Usikker på dato) så vil det komme en Add-On som gir deg Japanere.

Dette vil bli en påkrevd patch for å spille online, siden du får melding om du ikke har siste versjon når man går Online.

Dette har vært planlagt siden MoW oppstandelse.

 

Selv om alt dette kommer fra en Offisiell Kilde, så kan man forvente endringer på datoer.

Aldri si aldri.

 

 

Det som har gjort at utgivelsen har gått i skur er dårlig planlegging av 505 Games (Utgiver).

Dette kan ikke Digitalmindsoft eller Best Way (Utvikler) stå for, men jeg tipper 505 Games får smekk for dette?

Den Amerikanske utgiveren heter Aspyr Media for de som vil vite det, samt den Russiske 1C Company.

 

 

-Orrie

 

Og ja, det er jeg som har skrevet det for de som lurer.

Endret av OrrieKM
Lenke til kommentar

Mine inntrykk av Men of War:

 

Jeg og en venn fikk det, da vi hadde et to-manns LAN. Vi prøvde litt singleplayer først, noe som var skitgøy... Det beste og mest realistiske strategi spillet jeg noensinne har spillt. Man kunne velge hvor man siktet inn på bilene, man kan ta cover på en måte som jeg aldri har sett i et strategi spill...

 

Men multiplayer, var litt skuffende... Var bare stress å angripe, når fienden hadde all slags cover, og jeg måtte få mennene til å spurte framover, der de ble fellt ned en etter en... Å holde taktikk over hver og en soldat, ble mer stressende enn gøy og utfordrende...

 

På singleplayeren var det lettere å holde det taktisk.

 

Singleplayer gir jeg 9/10

Utrolig bra

 

Multiplayer får et 5/10, men det er kun etter morro-faktor... Jeg vet ikke om noe kunne blitt gjort bedre, uten å endre hele spillet...

Lenke til kommentar

Hei.

 

Kan Men of War sammenlignes med gode gamel Close Combat-serien?

Jeg har fått med meg at man i MoW kan ta over enkeltenheter og få FPS-perspektiv, men kan noen bedømme om det er samme "ånden" over det?

 

Spenningnen ved å lete frem fienden som ligger og venter i bakhold osv er ett av de beste elementene i CC. Og så har man overkommelig med enheter å holde orden på... Det nytter ikke å bare rushe inn selv om styrkene dine kan være overlegne, da blir man slaktet.

 

Har lett lenge etter en god arvtager til CC, kan MoW være det rette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...