Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!

BåGan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Teorien din funket egg, men måtte legge en utspekulert plan først :s jeg er nå den stolte eier av far cry og tekken tag 2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teorien din funket egg, men måtte legge en utspekulert plan først :s jeg er nå den stolte eier av far cry og tekken tag 2

Haha, bra det da :) Så lenge en klarer å se forskjell på spill og virkelighet, og klarer å stoppe spill når man må (altså ikke være avhengig), og at en ikke endrer seg etter å ha spilt spill. Hvis man ikke klarer det jeg skrev over, er man ikke frisk. Men bra spill.
Gjest Slettet+412
Skrevet

Fett! ;) Spille noe Tag 2 senere? :wee:

Fytti faen dem er god online btw. Har nesten ikke sjangs og jeg er temmelig god selv. :eek:

Gjest Slettet+412
Skrevet

Ja men vi kan spille litt useriøst i begynnelsen. Jeg trenger din hjelp til å få noen trophies som kun kan unlockes online. I gjengjeld skal du få dem du også, det er det minste jeg kan gjøre. Kan ikke du bare si ifra på PM eller noe når du vil spille? :)

Gjest Slettet+412
Skrevet

10-hit combo er jo fuckings umulig! Klarer aldri mer enn 7 for en merkelig grunn. :wallbash:

Skrevet

Boosta trophy igjen nå, bare runda noen spill og prøver å få en del på NFS Hot pursuit, er litt gøy å prøve å ta trophya om de ikke bare går ut på å runde den og den banen, men kanskje på kjøre den bilen med den fargen på den banen og ødelegge en anen bil med det våpenet (: De digger jeg :)

Gjest Slettet+412
Skrevet

Få deg Brotherhood.

Skrevet

Ja sannt det (: På biblioteket har de til og med 3 PS3 og TVere, så man kan spille på biblioteket eller låne dem med hjem. ;P

Men har så mange venner at det er mye enklere låne fra dem. Har ikke kjøpt spill siden mars 2012 tror jeg :p

Gjest Slettet+412
Skrevet

@Chocolate

Få deg Brotherhood, du tar jo evigheter! :p

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvilken platinum synes dere var den vanskeligste dere fikk?

Min personlig var Killzone 2!

Å komme på topp 1% innen de beste spillerene i en uke var helt jævlig.

Men klarte den på første forsøk når jeg gikk inn for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...