Gå til innhold

Tilbakemeldinger ønskes!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

En veninne har hovedsaklig laget denne siden med hjelp fra meg for Dagsavisen:

 

 

Siden er ikke ferdig, men hovedelemenetene er på plass.

 

Hva synes dere?

 

 

Original Dagsavisen: www.dagsavisen.no

 

 

 

 

(Til moderator: Har lagt innlegget både her og i "Webdesign" fordi jeg håper det vil gi flere svar.

 

Takk for at du ikke sletter dette innlegget

 

Mvh. Christian Alshus)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ser ut som om det er brukt absolutt størrelse fordi jeg må scrolle sidelengs på 1024X768 oppløsning. Fy! :grumpy:

En avis kan ikke ha det på den måten. Det må tas høyde for at folk med små skjermer faktisk også er interessert i å lese nyheter.

 

Ellers er det et bedre og ryddigere design enn den originale siden til dagsavisen.

Lenke til kommentar
Ser flott ut denne, men det står jo "Welcome to Adobe GoLive 6" som tittel på sida i Opera her. Elles en behagelig side.

Jupp...Den burde nokk fjernes.:)

 

Ellers så mangler det noe i bunnen av siden, noen copyrights-ting og "kontakt oss" ol. En avsluttning på siden...nå slutter den bare i et hvitt ingentingsland.

Lenke til kommentar
Det ser ut som om det er brukt absolutt størrelse fordi jeg må scrolle sidelengs på 1024X768 oppløsning. Fy!  

 

Du tar nok feil der fordi siden er 768 pixler bred. Noe som Dagsavisen ville ha. Det er standard på nettet!

 

Headinga har ikke noe å si. Det er bare en skisse. Men den er endret nå...

Lenke til kommentar
Det ser ut som om det er brukt absolutt størrelse fordi jeg må scrolle sidelengs på 1024X768 oppløsning. Fy!

 

Du tar nok feil der fordi siden er 768 pixler bred. Noe som Dagsavisen ville ha. Det er standard på nettet!

 

Headinga har ikke noe å si. Det er bare en skisse. Men den er endret nå...

 

Skikkelig pussig at jeg da må scrolle sidelengs? Noe jeg ikke må på noen andre store aviser, nyhetssider eller portaler?

Lenke til kommentar
Det ser ut som om det er brukt absolutt størrelse fordi jeg må scrolle sidelengs på 1024X768 oppløsning. Fy!

 

Du tar nok feil der fordi siden er 768 pixler bred. Noe som Dagsavisen ville ha. Det er standard på nettet!

 

Headinga har ikke noe å si. Det er bare en skisse. Men den er endret nå...

 

Skikkelig pussig at jeg da må scrolle sidelengs? Noe jeg ikke må på noen andre store aviser, nyhetssider eller portaler?

 

Kanskje du har noe på skjermen (docking bar e.l.) som gjør at nettleseren din ikke tar hele bredden?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...