Aldera Skrevet 14. august 2008 Forfatter Skrevet 14. august 2008 (endret) Og jeg gjentar - test med memtest FØRE du prover ny installasjon av OS. må prøve memtesteren i morgen.. har seff ikke brenner som virker i heimen og lage boot disk på usb sticken blir for mye rør... Men.. en annen ting som jeg observerte, prøvde et par ganger til bare på trass.. og helt i begynnelsen av installasjonen så begynte jeg å få tull med filer som ikke kunne kopieres fra cd til harddisken (når progressen var på 96+%) og det som var rart var at det ikke var de samme filene... Så hva F#¤&( står på? Det er hakke før jeg hiver dritten ut vindue i aen etasje! Endret 14. august 2008 av Aldera
Hårek Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Det er vel flere ting som kan gi det symptomet, inkludert problemer med minne. Jeg bruker alltid Memtest for å sjekke en nybygd PC. Du finner det også på UBCD og noen Linux installasjons-CDer.
Aldera Skrevet 17. august 2008 Forfatter Skrevet 17. august 2008 Da var saken løst, xp installer og eiger av maskinen igjen en lykkelig og glad mann :-) Takk for god hjelp folkens :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå