Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Silikon ? Har ikke pupper!


Gjest Guest_bella_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_bella_*
Bare for å være helt spontan her, er du veldig tynn?

For pupper består mer eller mindre kun av fett, og desto fyldigere du er, desto mer har du å dra på - overalt.

 

Nei, er ikke tynn, er normal. Veier ca 53 kg. Vil ikke veie noe mer enn det! Er mer sugen på å gå litt ned i vekt, og heller ta litt silikon. Vil ha litt pupper, slik at jeg kan fylle en A - cup, muligens en B - cup. Men er veldig usikker pga det med arr og sånn og om det vil bli fint på en som meg med null pupper fra før.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Bare for å være helt spontan her, er du veldig tynn?

For pupper består mer eller mindre kun av fett, og desto fyldigere du er, desto mer har du å dra på - overalt.

 

Nei, er ikke tynn, er normal. Veier ca 53 kg. Vil ikke veie noe mer enn det! Er mer sugen på å gå litt ned i vekt, og heller ta litt silikon. Vil ha litt pupper, slik at jeg kan fylle en A - cup, muligens en B - cup. Men er veldig usikker pga det med arr og sånn og om det vil bli fint på en som meg med null pupper fra før.

Noen som vet?

En venninne av meg tok silikon for ikke så lenge siden, og jeg så ikke noe direkte arr.

Undersøkte nokså skikkelig, for kunne egentlig ikke skjønne hvorfor de hadde blitt mer "faste, runde og oppblåste".

 

Men de fleste vil med tiden angre på at de en gang tok silikon.

For det med å ta de ut igjen, er vel største jobben regner jeg med.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_bella_*
Bare for å være helt spontan her, er du veldig tynn?

For pupper består mer eller mindre kun av fett, og desto fyldigere du er, desto mer har du å dra på - overalt.

 

Nei, er ikke tynn, er normal. Veier ca 53 kg. Vil ikke veie noe mer enn det! Er mer sugen på å gå litt ned i vekt, og heller ta litt silikon. Vil ha litt pupper, slik at jeg kan fylle en A - cup, muligens en B - cup. Men er veldig usikker pga det med arr og sånn og om det vil bli fint på en som meg med null pupper fra før.

Noen som vet?

En venninne av meg tok silikon for ikke så lenge siden, og jeg så ikke noe direkte arr.

Undersøkte nokså skikkelig, for kunne egentlig ikke skjønne hvorfor de hadde blitt mer "faste, runde og oppblåste".

 

Men de fleste vil med tiden angre på at de en gang tok silikon.

For det med å ta de ut igjen, er vel største jobben regner jeg med.

 

Men hva med saltvannsinnlegg eller hva det nå heter?

Noen som vet om det er sikrere, bedre og lettere å ta bort igjen/"vedlikeholde"?

Lenke til kommentar
Uansett hva slags pupper en har, kan du vedde på at en eller anna syns de er "dårlige". Og for mange kan det være nok.

Hvis man forventer at alle skal like puppene sine er man dømt til å leve med dårlig selvtillitt. Det er bare å innse det først som sist at ikke alle vil like deg på alle livets områder. Hvis man skal gå utifra at statistikken som ble lagt fram tidligere i tråden er representativ vil 25% av den mannlige befolkningen ha andre preferanser enn hva du har. Å bruke energi på å tenke negativt om noe man ikke kan gjøre noe med er bare noe man burde vende seg av med så fort som mulig.

 

For å svare på trådstarters spørsmål: For meg er pupper viktig på en jente, og jeg er personlig fan av store pupper. Ikke abnormt store, men helst pupper som er i den øvre enden av skalaen. Synes selv opererte pupper kan se veldig bra ut, men har også sett eksempler der de har sett lite pene ut. Etter min mening burde du forhøre deg om hva sjansen er for å få merkbart asymmetriske pupper og/eller arrdannelse. Hvis sjansene er store for noe av dette burde du etter min mening veie dette opp mot hva du tror du får ut av en eventuell operasjon.

 

Egentlig synes jeg det er galt av deg å bruke andres preferanser som pekepinn på hvorvidt du vil gjøre noe eller ei. Det er tross alt du som kommer til å leve med dem, og hva et vilkårlig utvalg vilt fremmede mener burde vel egentlig være likegyldig for deg? Jeg forstår absolutt tankegangen bak å sjekke, bare la det endelige valget bli tatt av deg selv.

Lenke til kommentar

Ser at ingen andre har nevnt det, så jeg slenger det like greit inn her. Hva med å ta en time eller to hos psykolog? Det er nemlig en reell sjanse for at du kommer til å være like missfornøyd i etterkant av en operasjon. Om et par timer hos en psykolog løser problemet vil jeg tro at det er veien å gå, særlig økonomisk sett.

Lenke til kommentar
Uansett hva slags pupper en har, kan du vedde på at en eller anna syns de er "dårlige". Og for mange kan det være nok.

Hvis man forventer at alle skal like puppene sine er man dømt til å leve med dårlig selvtillitt. Det er bare å innse det først som sist at ikke alle vil like deg på alle livets områder. Hvis man skal gå utifra at statistikken som ble lagt fram tidligere i tråden er representativ vil 25% av den mannlige befolkningen ha andre preferanser enn hva du har. Å bruke energi på å tenke negativt om noe man ikke kan gjøre noe med er bare noe man burde vende seg av med så fort som mulig.

Selvfølgelig, jeg er fullstendig enig med deg. Men det forandrer ikke det faktum at for mange så er det faktisk nok å vite at noen der ute ikke liker ens pupper, til å bli forferdelig misfornøyd med de selv.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_bella_*

Nei, er bare sånn 164 cm så det er ikke lite. Etter at jeg sluttet å trene mye la jeg på meg 6 kg, men fikk ikke litt større pupper en gang :// Så om jeg går ned noen kilo så vil det liksom ikke ha noen innvirkning på puppene, kan ikke bli noe mindre enn det de er uansett...

Lenke til kommentar

Men nå må du huske på at dette med pupper har mye å si i kroppen. Vil tro dette med å "ikke ha pupper", er noe som ikke er unormalt. Vil også påpeke om at det kan ha med din vekt.

 

Men ikke noe bevisende påstand. Det du kan gjøre, er vel å ta kontakt med en fagperson, som har det svart på hvitt at det han snakker om kan han. Altså en lege, eller noe innen det.

Kroppen er som en datamaskin, og alt har sitt på sitt å si, når det gjelder kroppen.

Lenke til kommentar

Som mann, så syns jeg silikon er kurant for jenter som har dårlig selvbilde pga puppene sine.

Bryr meg ikke så hardt om puppene er små, dog det er kjekt med noe å ta på, dog kan bli litt hard/stive pupper med silikon dog (igjen) bedre enn ingenting.

Ble litt mye "dog" (kjekt ord)

 

Har en ex som tok silikon mens vi dreiv på (som referanse)

Lenke til kommentar
Nei, er bare sånn 164 cm så det er ikke lite. Etter at jeg sluttet å trene mye la jeg på meg 6 kg, men fikk ikke litt større pupper en gang :// Så om jeg går ned noen kilo så vil det liksom ikke ha noen innvirkning på puppene, kan ikke bli noe mindre enn det de er uansett...

Puppene blir gjerne større når du legger på deg, men ofte mindre markert også. De ser ikke større ut hvis veksten 'drukner' i nytt kroppsfett.

 

Synes selv små pupper kan være utrolig sexy på den rette kroppen, men vanskelig å kommentere uten å ha sett dem. Hva med å legge ut noen bilder, eller sende på pm? :p Mulig du blir mindre flau over å vise deg naken også, med litt anonym erfaring fra nettet?

Lenke til kommentar

har mangen venniner med silikon, de ser mye bedre ut de hadde ditt problem.

De fleste av de tok rund formet 300gram, men de fineste er 250gram dråpeformet, da har de en mer naturlig.

 

Detter er jenter på 17-21 som har tatt av mine venner og det ser bra ut :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Guest_kb_*

forstår godt du har lyst til å fikse på de.

har selv fått litt for meget jeg. bruker 65 K i bh størrelse. (er 164 høy og veier 58 kg, så er ikke pga overvekt).

bruk hvertfall hodet når du fyller på.

mine er ekte, og ikke "selvforskyldte", blir fort sliten i rygg og nakke. sørg for å trene ryggen din! =)

Lenke til kommentar

Tror ikke du skal bry deg så mye. Noen menn liker store andre liker små pupper. Jeg kan garantere deg at en mann ikke vil bry seg nevneverdig uansett. Det er fakta. Tar du brystimplanter vil du antakeligvis angre på det senere i livet ditt når du har funnet drømmemannen, for han vil ikke bry seg om det. Ta det med ro, du må ikke finne på det engang.

Lenke til kommentar

Hvis du tror du vil føle deg bedre med silikonpupper, så gjør det! Jeg tror ikke det har så mye å si for gutter flest, men hvis det kan gjøre deg mer komfortabel med kroppen din bør du absolutt vurdere det. Jeg synes det er idiotisk å forstørre puppene hvis man har en god b-cup fra før, men hvis det er slik at du ikke har noe forstår jeg veldig godt hvorfor du vil gjøre dette...

 

Det viktigste for å være sexy er å utstråle selvsikkerhet, og det kan jo være litt vanskelig om du synes det er ubehagelig å vise deg naken...

 

Du får si fra hva du bestemmer deg for...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...