nagina Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 WAR har mulighet til å floppe, bare vent og se.. Hvis jeg ikke liker det, så har det floppet. ok? Selv tror jeg det ikke blir noe av, only americans kan man si, men noen norske fags har noe å gå på. Men er 99% sikker på at det slår AoC i alt, eller tror ikke dem slår AoC i starten, med tanke på antall solgte spill på så kort tid. Traileren til WAR overrasket meg virkelig men gameplay virker noe ... vrient? Aldi vært fan av WAR jeg, verken fan av AoC heller men ting kunne vært bedre. Jeg lever i 2008 faktisk, gi meg noe nytt. PS! å bruke tastatur for å slå en monster er ikke noe 2008, virker så manuelt, skulle faktisk kommet ut før auto-attack.
Bjonski Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Ta deg en runde i Risk Your Life 2 da.. Der slår du med musa, såvidt jeg husker.
Sheriff_buford Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Intill Guardians kan one combo drepe POM, Assassins og TOs er eg vekk fra spillet. De har 12000k helse og gjør enorm skade...Finn feilen!!!!! På testlive serveren har de nerfet damage gems, noe som er grunnen til at guardians can one-shot kille. Høres ut som du får en fiks i neste patch. Hørest bra ut..for det er alt for vanskelig å legge en Guardian i bakken. Er det mulig å få plass på en testserver?
oophus_3do Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 (endret) Test servern er åpent for alle. EDIT: Dvs åpent for alle som betaler for spillet. Endret 23. august 2008 av o(O)phus
nagina Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Rettere sagt, for de som betaler for utvikling.
oophus_3do Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Rettere sagt, for de som betaler for utvikling. Ser ut som om du er helt ny til MMO sjangeren hvertfall, for hvilket spill er det som har kommet ut som har vært 100% ferdig og spillbart når det gjelder denne sjangeren? Sier du WoW så "case closed" ihvertfall.
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Her var det mye å rydde opp i, alt fra unødvendig provosering til personangrep. Som jeg har sagt i en annen tråd i her i AoC-forumet, en viss saklighet i innleggene er å forlange. Jeg vil følge med tråden videre, og kommer til å slå ned på regelbrudd. (Ikke kommenter dette innlegget, reaksjoner på moderering taes på PM)
Pantera Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Om det ikke er dødt, så ser det ikke spesielt lyst ut ihvertfall. På Wildsoul-servern har 3 av de største guild'ene slutta, deriblant guild'et jeg selv er med i (som offisielt "la ned virksomheten" mandag 25.8). Og andre guilds mister så mange folk, at flere av dem prøver å slå seg sammen. Og etter å ha lest litt rundt på forumet til AoC (for de ulike serverne), så virker det som om det samme skjer over hele linja. Funcom har et problem...et stort problem. Mulig det veit det, men for meg virker det ikke slik. Det hjelper ikke å legge til masse level 50 content, når det er store guilds på level 80 som slutter å spille. For de guild'ene på Wildsoul som har slutta, så er fellesnevneren manglende endgame-content, manglende pvp-system og generell kjedsomhet hovedgrunnene. Får ikke Funcom mer endgame og pvp på plass snart, begynner det nok å se veldig stygt ut. Synd, for jeg mener AoC virkelig har potensialet til å bli noe stort. Jeg liker spillet, og kommer nok til å holde kontoen igang, ihvertfall en stund til. Får se om jeg går tilbake til Ymir og pve etterhvert. Kanskje finne en god og passe stor guild der. Pantera
Hudrin Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 ..skulle vært mere å gjøre..og en seamless verden..ikke zones. mere fete items for det er jo det man vil ha, man spiller ikke bare for og spille, isåfall kunne jeg gitt penger til frelsesarmeen, armor, våpen for casuals..for det er det aoc er for, casuals.., skulle droppet skikkelig med cash fra mobs, gathering er kjedelig og ingen hensikt,si hva du vil men en by fungerer bare som en transport point..så det er begrenset hvor lenge man gidder bare for at grafikken er fin enkelte steder. nei gi ut en patch som ordner de her tinga funcom..blir sikkert 70gig eller noe men laster det gladelig ned
Gjest member-97590 Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 AoC er iallefall ikkje dødt i følge de nye tallene fra Funcom: http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article2163409.ece Og dette er aktive spillere.
DisplayName123 Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Så 400.000 av totalt rundt 800.000 solgte kontoer er fremdeles aktive? Er ikke mye å hoppe i været for at halvparten som kjøpte spillet har valgt å ikke spille videre.
Gjest member-97590 Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Så 400.000 av totalt rundt 800.000 solgte kontoer er fremdeles aktive? Er ikke mye å hoppe i været for at halvparten som kjøpte spillet har valgt å ikke spille videre. Nei, det er forsåvidt enig i. Funcom må ha gjort noe feil når halvparten har sluttet å spille aktivt. Men er iallefall langt fra dødt, noe som er bra. Håper PvP-patchen trekker til seg mange som slutta. Også alt det nye innholdet som kommer.
Trollfjes Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Jeg syntes dette var skikkelig bra i starten, helt til level 35 så merket jeg att allerede da var innholdet i spillet på nivå ingenting. Jeg håper virkelig det kommer større verden ny GUI bedre chat system etc. for da ville spillet være 100% topp!
Martin.F Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Hvis du ikke klarte å finne quester på level 35, lette du ikke godt nok. Massevis av quester på det nivået
blackbrrd Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Jeg er level 47 nå og har bare questet... Har halve Fields of the Dead playfielden igjen...
Bjonski Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Blir ikke tomt med quests før senere.. Grindet maks 3 lvls fra 0-73... Og det var fra 51-53 og et sted på 60ish..
Bjonski Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 (endret) Nei, det er ikke det. 3 levels av 73 er ikke mye, og dette er rett etter launch.. Så de som klager på lite quest tidligere enn lvl 50 har jeg INGEN sympati for. Endret 29. august 2008 av Bjohansen
IntelAmdAti Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Så 400.000 av totalt rundt 800.000 solgte kontoer er fremdeles aktive? Er ikke mye å hoppe i været for at halvparten som kjøpte spillet har valgt å ikke spille videre. De solgte 800,000 spill, 400,000 av disse betalte for en måned til når gratis-tiden løp ut. Dette er tallene som Funcom har publisert og forsøkt å pynte på, alt utover disse tallene er spekulasjoner. Det vil si at ingen vet hvor mange som faktisk spilte 30. juni eller betalte for en måned til etter det.
Pantera Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Så 400.000 av totalt rundt 800.000 solgte kontoer er fremdeles aktive? Er ikke mye å hoppe i været for at halvparten som kjøpte spillet har valgt å ikke spille videre. De solgte 800,000 spill, 400,000 av disse betalte for en måned til når gratis-tiden løp ut. Dette er tallene som Funcom har publisert og forsøkt å pynte på, alt utover disse tallene er spekulasjoner. Det vil si at ingen vet hvor mange som faktisk spilte 30. juni eller betalte for en måned til etter det. Jeg må si jeg er litt tvilende til at 400,000 spiller aktivt for tiden. Det vil i så fall bety et snitt på ca 11000 spillere pr server, og så mange har det nok ikke vært på Wildsoul i det siste. Ifølge andre på AoC-forumet, så er det også andre servere som begynner å dø ut. Vi får bare håpe at endel folk kommer tilbake den 10. september, får da skal den etterlengtede pvp-patchen være lagt på. pantera
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå