Gå til innhold

Vil denne pc'en kjøre AoC på full?


Anbefalte innlegg

Hei ! skal vurdere og kjøpe denne pc'en og lurte på om dere viste om den var ''perfekt nok''

For age of conan på høyest på alt :hmm:

 

Kabinett: Cooler Master Mystique 631, Sort Aluminium (Uten Strømforsyning)

 

Strømforsyninger: Corsair Powersupply 550W Bulk, black, ATX/EPS, 120mm fan, 4xSATA, SLI

 

Hovedkort: 1333FSB MSI P35 NEO-FI, P35, Socket-775, DDR2, 1333FSB, ATX, GbLAN, Firewire, PCI-Ex16

 

Prosessorer: Intel Core™ 2 Duo E8400 3.0GHz, Socket LGA775, 6MB, 1333Mhz BOXED w/fan

 

DDR2 minne : Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5, Kit w/two matched CM2X2048-6400 Dimm's

 

Multikortleser/Diskettstasjon: USB2 multikortleser 3.5" sort for CF I/II,SM,MMC/SD/microSD,MS,xD (bulk)

 

Optisk leser/brenner Samsung DVD-brenner SH-S202J IDE Black OEM

 

Skjermkort: EVGA GeForce 9800GTX 512MB Superclocked, ,PCI-E 2.0, 2xDVI-I, 700/2100MHz

 

Pris: 8.995.-

 

Takk For Svar.

 

Mvh RedBull77.

Endret av RedBull77
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja ser nå bra ut det der da :) Jeg tror du skal klare alt på high med den der med en ålreit FPS ;) rundt 35-40 kanskje? Jeg har ikke spilt conan, men jeg har nesten samme pc som det der, bare med Geil black dragon 4 gig ram og Abit IP35-E hk. Klarer iallefall Crysis på Very high i XP (altså uten DX10, (for de som lurer så endret jeg bare noen config filer for å få det til) med ca 45 fps average. Har ikke superclocker GPU, noe jeg tviler på at du trenger å betale extra for. Da ville jeg heller valgt 9800 Gtx+ ;)

Lenke til kommentar
Du kjører ikke alt på max verken i crysis eller AoC med oppløsning på 2560 x 1600 men den pc'en der desverre.

Hvor sier han at han skal kjøre 2560x1600?

 

Kjører 1365x768 oppløsning, altså HD-ready tv oppløsning ;)

 

Vel Zipp,det er vel ikke TS som sier han kjører 1365x768 ,er det vel??

Lenke til kommentar
Du kjører ikke alt på max verken i crysis eller AoC med oppløsning på 2560 x 1600 men den pc'en der desverre.

Hvor sier han at han skal kjøre 2560x1600?

 

Kjører 1365x768 oppløsning, altså HD-ready tv oppløsning ;)

 

Vel Zipp,det er vel ikke TS som sier han kjører 1365x768 ,er det vel??

Ah, så ikke det. :) Men uansett, hvis han hadde tenkt å kjøre spill i den oppløsningen tror jeg nok han hadde sagt fra, er ikke akkurat mange som spiller på 30" pc-skjerm.

Endret av zipp-
Lenke til kommentar

Maskinen din er ganske lik min egen, men med litt ekstra luksus på din.

 

Jeg vil regne med den kjører AoC på nesten maks med bloom og shader 3.0 (dx10 er ikke med ennå). Det kan hende du ikke kan sette antialias og antisoptric helt til topps, men du skal kunne ha de på et middels nivå som fremdeles vil gi et ekstremt bra resultat til din oppløsning.

 

Du ligger nok på 30-40fps i byene, om det er på en server som ikke er død, og 50-70fps andre steder. Du kan få litt problemer i Villaene fordi de er en uoptimalistert kvise som suger livsblodet fra PCen din, men dette er noe nærmest alle opplever.

Endret av Aran
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...