j_kalland Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 hei hvor kan jeg finne bots til team fortress 2?
ShampooMacTavish Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Jeg må advare deg: Det er to ting folk her på spill-avdelingen på diskusjon.no hater mest. Det er folk som piratkopierer, og folk som cheater. Fjern innlegget ditt og ikke spør mer om bots, det er nok det beste. Tror forresten det står noe om det i reglementet også xP
j_kalland Skrevet 10. august 2008 Forfatter Skrevet 10. august 2008 Shampo jeg tror han snakker om AI spillere. ja det er det jeg mener.
ShampooMacTavish Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Ah, jeg trodde han mente online. Sorry for at jeg sa det, burde sjekke fakta før jeg kommer med påstander.
j_kalland Skrevet 10. august 2008 Forfatter Skrevet 10. august 2008 Ah, jeg trodde han mente online. Sorry for at jeg sa det, burde sjekke fakta før jeg kommer med påstander. det går bra, men noen som vet?
-sparks- Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 (endret) Google? Endret 10. august 2008 av -sparks-
Mikkel™ Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Ah, jeg trodde han mente online. Sorry for at jeg sa det, burde sjekke fakta før jeg kommer med påstander. pwned? On topic: Bots fikser du ved ettelleranna_add_bot osv som vanlig fra CS på LAN server. MEN! Bot'ene er dumme som faen og står stille å stirrer pent på veggen.
Gaarulf Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Det finnes ikke AI botter til tf2. Ja, det finnes botter som står å stirrer i veggen, men ikke noe mer.
Mikkel™ Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Det finnes ikke AI botter til tf2. Ja, det finnes botter som står å stirrer i veggen, men ikke noe mer. mai point kk
vikingkylling Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Det finnes ikke AI botter til tf2. Ja, det finnes botter som står å stirrer i veggen, men ikke noe mer. Ikke så ulikt enkelte menneskelige spillere jeg har møtt i diverse spill opp gjennom årene...
radalf Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 For å få bedre aim og bli bedre til å reagere?
pululf Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 1: Lag en privat server. 2: gå i console og skriv "sv_cheats 1" 3: Gå i console og skriv "mp_teams_unbalance_limit_32" 4: Gå i console og skriv "bot -team x -class x" (x betyr blu/red/de forksjellige klassene. eksempel: bot -team red -class spy) 5: Repeter steg 4 inntil du har nok bots. (for at killsene dine skal gjelde, og ikke bli avvist av tf2, må du skrive "sv_cheats 0" og så "retry") Nyttige tips: bot_mimic: Botene gjør det du gjør. bot_mimic_yaw_offset x: Botene gjør det samme som du gjør, men peker en annen retning, x er graden. Skriv bot i console, men ikke trykk enter. Istedenfor scroller du nedover med piltastene, og der er det mange gode kommandoer du kan bruke. Eksperimenter!
Mikkel™ Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 For å få bedre aim og bli bedre til å reagere? Tror ikke det å spille mot bots kan forbedre din evne til å reagere bedre ovenfor andre spillere... Tror faktisk at du ville gjort det bedre om du hadde faila hardt på public istede.
Gaarulf Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Agreed! Og det mest idiotiske du gjør er å ødelegge statsene med bots. Kjipt å se at du har 869 kills med soldier når du først skal begynne å spille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå