Gå til innhold

2008 Fall Dashboard Preview Video


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om det legger inn all daten? med tanke på om jeg skulle lagt in lost odyssey på disken så hadde den blitt stapp full etter 1 dvd :p

Jepp, det ser ut til at alt legges inn (om du ser på videoen, så tar GTA IV 6.9gb eller noe sånt, og det er nesten en full dual layer dvd). Du kan jo bare legge inn DVD'er ettersom du trenger de, og så slette de du er ferdig med (altså slette dvd 1 når du kommer til dvd 2).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

The rumor reads:

[The $199 SKU will feature] the traditional Arcade goodies (512MB memory card, etc.), the new Fall update pre-loaded as well as a motion controller and a few motion controlled mini games developed by Rare."

 

Aside from the motion-controller headline, the announcement of the Fall Dashboard Update (Xbox Experience) being pre-loaded on the system should raise some eyebrows.

If this rumor is true–that would mean that the new Xbox Experience would be hitting Xbox 360 consoles in the very near future; probably before September 7th rolls around.

 

Again, while this is speculation upon speculation, it is definitely something to look out for in the coming weeks.

 

Kilde!

Lenke til kommentar
I den ene walkthrough-vidden fra E3 om Banjo Kazooie 3, så sa han jo "and i i twist my controller..", så en motion kontroll fra MS blir bare mer og mer sannsynlig. Så lenge den blir et alternativ å bruke i _alle_ spill så er det jo forsåvidt greit nok..

 

Hvorfor er det viktig at den må kunne brukes i _alle_ spill? Vil du at vi skal ende opp med horrible halvhjerta forsøk på å bruke bevegelsesensor i mange spill som i bunn og grunn ikke trenger det?

 

Anyways, tilbake til tråden. Jeg ser frem til denne oppdateringen, endelig kan jeg få bedre bruk for 120Gb disken! Og jeg slipper støyen i fra dvd-drevet, kanskje jeg slutter å vekke resten av huset når jeg spiller sent på kveldene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...