Gå til innhold

windows vista oem cd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Vis du kjøpte en pc som det fulgte med home premium så kan du ringe stedet du kjøpte eller produsenten og forklare at du trenger cd-en og spørre om de kan sende denne til deg.

 

HP gir ikke ut cd-er lenger for det ligger ferdig innlagt i pc-en et "bilde" av windows vista med drivere også som kunden skal brenne ut selv.

Lenke til kommentar
hvorfor i alle dager skal man kjøpe ny lisens fordi plata mangler eller har gått i stykker. ta kontakt med en nettbutikk og hør om dem kan lage en plate til deg, kansje dem tar 50-100kr for jobben eller no. har man lisens til maskinen så har man det.

 

Takk skal du ha, det var et lurt forslag ;)

 

Jeg har en ubrukt lisens på xp. Har vert inne på tanken om jeg heller skal legge inn det. Vil dette bryte noe garantier ol. hvis jeg formater pcen, og legger inn noe annet enn det pcen ble levert med?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs
Jeg har en ubrukt lisens på xp. Har vert inne på tanken om jeg heller skal legge inn det. Vil dette bryte noe garantier ol. hvis jeg formater pcen, og legger inn noe annet enn det pcen ble levert med?

Nei garantien din vil ikke ryke vis du legger inn XP det du burde gjøre før du formaterer til XP er og sjekke at det fins drivere til XP for alle tingene som er i pc-en din. Vis dette ikke fins vil du ikke få fult utbytte av pc-en din, det er vanlig at det fins XP drivere til alt i pc-en men det fins også nyere pc-er som kun har vista drivere for produsenten ikke har orket/ønsker og bruke tid på og lage XP drivere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...