Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bedre å være kvinne enn mann?


Anbefalte innlegg

Oi! Jeg så ikke denne :o Opprettet min egen debatt i min søvnighet :D Det skal vi fikse.

 

Mine svar er kursivert :)

 

1. De fleste telefonsamtaler er unnagjort på under ett minutt. Mine tlfsamtaler varer som regel 5 sekunder

 

2. Til en ukes ferie trenger du maksimalt én koffert. En HEL koffert? Pc veske tenker jeg vi sier!

 

3. Sjokolade er bare et hvilket som helst godteri. Denne derimot, denne er LØGN!!!

 

4. Du vet at man ikke trenger mer enn tre par sko. Jeg har som regel aldri hatt mer enn ett. Nå er har faktisk tre :wee:

 

5. Du gjør samme jobben som kvinner, men får bedre betalt. Ikke i alle tilfeller, finnes ikke noe argument for denne påstanden. Jeg tjener mer enn noen menn der jeg jobber, gjør meg ikke til mann, og jeg har nøyaktig samme stilling som dem.

 

6. Grå hår og smilerynker gjør deg bare distingvert. Hvem gidder å bekymre seg for slikt?

 

7. Du trenger ikke huske alle dine venners bursdager. Det hadde blitt en heldagsjobb. Holder med å huske dem som har festene :D

 

8. Det er ganske så uproblematisk å åpne glass med skrulokk. Man trenger bare husmorhender. sjeldent syn disse dager, but I has them!

 

9. Ingen reagerer hvis du kler av deg på overkroppen en varm dag. Denne er litt urettferdig :p

 

10. Det rekker lenge med én (liten) hylle til toalettsaker på badet. Jeg har mindre toalettsaker enn zappy tror jeg... Men så deler vi shampoo/balsam/såpe :p

 

11. Å skifte et punktert dekk er en overkommelig utfordring. Ingen problem, må man så må man.

 

12. Man kan tisse stående. Det kan da faen jeg og :grin:

 

13. Du trenger ikke bruke to timer foran speilet før du skal ut av huset. Speil...?

 

14. Du kan kjøpe helt greit undertøy i trepakninger til en fornuftig pris. Hørt om Lindex? 3 for 99 :p

 

15. Panikken kommer ikke selv om det lyser en lampe i dashboardet. Panikken hadde vel heller vært der om ingenting lyste i dashboardet :p

 

16. Du får heller ikke panikk om du passerer 35 uten å være gift. Jeg har ikke tenkt å gifte meg

 

17. Du slipper mensen, gynekologundersøkelser og graviditet. Å være gravid er vel noe av det flotteste man kan gjøre!

 

18. Barbering er noe som utføres i ansiktet. *kremt* Noen damer har jo faktisk skjegg :p

 

19. Du bryter ikke sammen bare fordi ingen legger merke til at du har klippet deg. Kommer an på personen. Jeg for min del avstår fra klipping all together

20. Vennene dine synes ikke du er barnslig bare fordi du spiller PlayStation etter at du fylte 30. Vi er ikke barnslige, vi er søte! Guitar Hero ftw!!!

 

21. Edderkopper lar seg lett fjerne uten vanvittige hyl og sinnsyk hopping. Her i huset er det JEG som plukker opp edderkoppene (med hendene) og kaster dem ut. HAH!

 

22. En burger er absolutt et fullverdig måltid, også uten grønnsaker. Og med masse salt ketchup på! Og med pommes frittes til... Og helst en milkshake. Fulgt av en is etterpå. MMMMMM!

 

23. Du greier å ta livet av dyr du så skal spise. Fisk. Kun fisk.

 

24. En tur på IKEA tar maksimalt 20 minutter, inklusive tiden i kassakø. Vært på IKEA i Bergen? Det er umulig å finne utgangen uten guiding fra mamma!

 

25. Man teller aldri kalorier, og bøtter derfor innpå noen øl med god samvittighet. Ta en, ta fire, ta åtte, ta alle. Kosetur ute resulterer som regel i en ti øl :wee:

 

26. Bilmekanikere tør sjelden forsøke å lure deg. Det er en myte at kvinnfolk ikke kan biler.

 

27. Du vet at det er megateit å forsøke å slå inn en spiker med en sko. Hammer?

 

28. Folk flest ser deg i øynene, og ikke på brystet ditt når de snakker med deg. Denne ble litt vrien... for jeg er ikke sikker :grin: Zappy ser som regel på kløften min.

 

29. Du blir aldri premenstruell og griner av "søte" TV-reklamer. Har ikke TV, bortkastet tid.

 

30. Du synes ikke du må rydde og vaske hele huset fordi en elektriker kommer. Vi rydder og vasker huset av helt andre grunner. :p

 

Hadde dette vært en quiz hadde jeg hatt 24 av 30 :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får lag en liten slik jeg også :wee:.

 

1. Jenter må ikke i militæret.

Synes synd i jenter og gutter som ikke drar inn,lett den beste tiden i livet mitt til nå.

 

2. Jenter kommer ikke i stemmeskiftet.

Var ikke noe stort den gangen det skjedde.

 

3. Kvinner lever lenger enn menn.

Den skal du ha.

 

4. Jenter blir spandert på.

Har nok penger så trenger ikke å bli spandert på.

 

5. Du behøver ikke å se på fotball.

Må menn se på fotball? Liker å se på fotball, men ikke spille.

 

6. Jenter tar seg godt ut i høyhælte sko.

Det gjør jeg også >.>

 

7. Du slipper gymtimen når du har mensen.

Gym er morsomt, ser ikke problemet her.

 

8. Du er pen med sminke.

Mener du at dere er stygg uten da?

 

9. Kvinnelige modeller tjener mer enn mannlige modeller.

Aldri likt modeller, så bryr meg ikke.

 

10. Du behøver ikke skynde deg på badet - han venter likevel.

Fordi du har en TV å se fotball på.

 

11. Det er ALLTID noe du vil se på TV: Grey's Anatomy, Frustrerte Fruer, Friends, Rachel Ray, Ekstrem oppussing, Oprah og masse mer

Det er ALLTID noe å se på TV for menn: Family Guy, Simpsons, American Dad, Mythbusters, Spin City, hele Discovery Channel, TV1000 Action, og Tv1000 etter 12:00.

 

12. Brylluper er til for din skyld.

Liker ikke så mye oppmerksomhet.

 

13. Brad Pitt alene er god grunn til å være jente.

Samme gjelder Jessica Biel for menn.

 

14. Taxien stopper for deg - hver gang.

Fordi de vet at dere ikke klager hvis sjåføren kjører sakte.

 

15. Du har ingen trang til å konstant klø deg i skrittet (denne er vi glad for!).

Deilig å klø steder som vil bli klødd, det burde dere vite.

 

16. Du kan få en kjæreste, selv om du er dummere enn dummest!

En dum men pen gutt får like lett kjæreste, sett mange tilfeller av det.

 

17. Du kan holde ut en hel dags shopping uten å tisse.

Prøv en dag foran maskinen med cola du.

 

18. Du tar deg bedre ut i kjærestens skjorter enn han gjør.

Litt selvopptatt kanskje?

 

19. Du mangler aldri selskap når du skal på toalettet.

Er det positivt?

 

20. Du VET at du alltid har rett.

Ja, selvsagt vet jeg at jeg har rett.

 

21. Du kan sette sammen dine egne plagg.

Trenger ikke bekymre meg, da jeg ikke går i skrikende farger, har ikke noe å si om jeg velger svarte sko, brun jakke, alt matcher for min del.

 

22. Du behøver ikke huske på å legge ned lokket når du har vært på do.

Ekkelt, legger alltid ned det ytterste lokket som dekker hele toalettet.

 

23. Det er ingen som forventer at du betaler på en date.

Har penger nok, ingen problem, bare sitt der og se pen ut du.

 

24. Du har ikke den samme frisyre som da du var 3 år.

Hadde en rå frisyre når jeg var 3 år, selvsagt prøver jeg ikke å fikse ting som ikke er ødelagt.

 

25. Ingen tvinger deg til å løfte tunge ting.

Nei de forventer vel ikke noe av deg uansett.

 

26. Sjokolade løser ALLE problemer.

Bare si det til deg selv, fungerer sikkert fint fram til du blir 12 år.

 

27. Du kan ha 16 forskjellige shampoo-flasker uten å måtte forklare hvorfor.

Igjen, er det positivt? Har alltid bare trengt 1.

 

28. Du behøver ikke å kunne lagoppstillingen på et eller annet dustete fotballag for å bli akseptert

Og vi trenger å vite alt mulig om p-piller, bare at du tar dem.

 

29. Hvis du glemmer å barbere deg, behøver ingen å få vite det

Den lille barten din er ganske synlig skal jeg si deg.

 

30. Du kan avslutte en hvilken som helst krangel med å begynne å gråte.

Vi tar det som et tegn at vi har vunnet.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Å hellige ku, jeg er enig med Lillilum, men listene var morsomme! :D

 

Godt å se at bruktbilen er enig med meg i at jentenes liste var SÅ mye dårligere enn guttenes! Mener fremdeles det er litt eid.

Jeg synes mannelisten var mest eid med tanke på at den passer meg sinnsykt mye bedre enn damelisten :grin:

 

11. Å skifte et punktert dekk er en overkommelig utfordring. Ingen problem, må man så må man.

 

Må bare oppklare en vanelig missforståelse fra jenter.

 

Har du dekkmaskin hjemme. eller var det snakk om et sykkeldekk? (kan du bruke dekkspaker?)

 

Tenker det var og skifte hjul du tengte på jeg.

Jeg tror jeg vet forskjellen på et sykkelhjul og et bildekk... Jeg er jente, jeg er ikke stokk dum i hodet. Nå har ikke jeg hverken lappen eller bil, så jeg har rimelig lite behov for å skifte et dekk, men jeg kan om jeg må. Dessuten anbefales det ikke å bruke dekkmaskin :p Men nå tror jeg det faktisk mentes å skifte et dekk med et annet dekk. Man står liksom ikke langs motorvegen og fikser selve dekket. Eller er det kanskje noen her som er så dum at de kjører rundt uten ekstradekk på lange strekninger?

 

Hmm, joda. Greit, så sier vi at begge lister har punkter som kan diskuteres.

Nå er kanskje du et spesielt tilfelle Mortania xD

Tror du har rett. :!:

 

Du vil bare ikke innrømme at jeg er mannen i forholdet :mrgreen:

Sloss om det?

OFC!

Endret av mortania
Lenke til kommentar
Jeg tror jeg vet forskjellen på et sykkelhjul og et bildekk... Jeg er jente, jeg er ikke stokk dum i hodet. Nå har ikke jeg hverken lappen eller bil, så jeg har rimelig lite behov for å skifte et dekk, men jeg kan om jeg må. Dessuten anbefales det ikke å bruke dekkmaskin :p Men nå tror jeg det faktisk mentes å skifte et dekk med et annet dekk. Man står liksom ikke langs motorvegen og fikser selve dekket. Eller er det kanskje noen her som er så dum at de kjører rundt uten ekstradekk på lange strekninger?

 

ekstra hjul. ikke ekstra dekk :tease:

Er som du sa litt vanskelig og skifte dekk mitt på veien. skifte hjul derimot er en lett sak for de fleste av begge kjønn

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...