Gå til innhold

Min første våpensøknad innvilget!


Arne

Anbefalte innlegg

Fikk min første våpensøknad innvilget, og i tillegg har jeg kjøpt hagle, så nå er alt klart for jakten! :)

 

Søkte hos politimesteren i Odda på tirsdag. Selv om det var ferie og før-jakt-tid, godkjente han den på torsdag og jeg fikk den i posten i dag! :D

 

Så den dagen jeg fyller 16 (noen dager til) blir det å reise rett til Super-G i åsane for å hente børsa! :D:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Grattis til Arne!

 

Hvis du legger børsa hjemme og møter opp på TG09, så vil du sikkert oppleve at alle svette nerder digger akkurat deg!

 

:cool:

 

LANparty.de: One last question: Last year a few people from germany visited TG04 and wondered about the „ARNE!“ shouts. Could you explain this ritual?

 

Vegard Skjefstad: The great ARNE mystery. Yeah, well, I sort of would like to keep the origin of ARNE shouting to be a mystery, it makes the whole bit just that tad cooler. What we do know is that the number of Arne's present at TG every year does not shrink. 2003 and 2004 there were 17, and so far we have 16 Arne's registered for TG05. So even this year, I suspect there will be Arne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...