SideburnsKongen Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Go Kveld.  Jeg tenkte jeg skulle begynne å spille Morrowind igjen, men blei møtt av skikkelig lag. Jeg hadde en del mods, men skrudde av alle sammen. Men lagget like mye fordet.  Pc`en skulle jo klare å dra det;  Cpu: Amd athlon 64 3500+ Skjermkort: Geforce 7800 gt Ram: 2 gb  Noen forslag til hva jeg skal gjøre? Jeg klarer jo faktisk Oblivion på middels grafikk ganske glatt.
MiSP Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Hva mener du med lag? Går det jevnt over ganske hakkete (lav FPS, men ikke lag), er responstiden på kontrollene treg (én type lag) eller hakker det og stopper opp innimellom med f. eks. noen sekunders mellomrom (en annen type lag)?
mr. Zilter Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Etter grundig støvsuging innvendig i maskinen fikk vi (Han sitter ved siden av meg) laggen til å gi seg.  Men takk for at du engasjerte deg.
MiSP Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Det virker høyst besyndelig at støv skal gå ut over ytelsen, men det er bra at problemet ble løst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå